Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!
Jag har haft problem med kondylom i flera år. Jag har varit hos läkare och Både fryst och bränt bort vårtorna. Efter ett tag har dessa dock kommit tillbaka och jag upplever ibland att de har blivit större och fler.
För någon månad sedan så börjar jag testa de huskurer som finns beskrivna här. Huskuren med äppelcidervinäger funkade hyfsat men bara ett kort tag. Största vårtan jag hade försvann inte även fast jag körde på som beskrivits ovan.
Såg för några veckor sedan att det kommit upp ett nytt inlägg med den person som beskriver hur han bränt bort blåsorna med tändstickor. Jag tänkte att jag lika gärna kan testa detta och gjorde det. Smärtan är ganska kort och försvinner efter bara någon minut. Det är betydligt värre med äppelcidervinäger. Huden runtom blir inte heller lika skadad och irriterad. Jag fick en brännblåsa men den var ganska liten. Det här var för en vecka sedan och nu är den helt borta. Det funkade sjukt bra. Så till er som inte fått den andra metoden att fungera rekommenderar jag verkligen att testa detta.
Jag var ganska skeptisk och lite orolig för att få en infektion. Men jag var noga med att hålla det lilla såret rent efteråt.