Inlägg från: överraskad |Visa alla inlägg
  • överraskad

Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!

Hej!
    Jag har lidit av kondylom i ca 3 månaders tid. Ganska jobbiga månader, klåda så det skriker om det. Har ganska mkt runt anal och slidan. Känner mig fruktansvärt ofräsch! Har gått runt och grubblat länge på hur jag ska bli av med skiten, vill helst testa olika huskurer innan jag måste blanda in läkaren.
    Läste runt på olika nätsidor att Ricinolja skulle hjälpa. Gick till apoteket för att köpa,testade detta i ca 2 v. Tyckte inte det hjälpte nånting, kändes bara som att det ploppade upp mer vårtor...Här om dagen var jag tvungen att testa äppelcider vinäger, eftersom många amerikanska nätsidor tipsar om det. Och WOW säger jag bara.

• Dränkte en sminkpad med ÄCV och satte det mellan skinkorna där jag har ganska många vårtor. Använde ingen kirurgtejp eftersom skinkorna klämmer åt det så bra. ;) (Gjorde detta på kvällen) Räckte att bara ha på sminkpaden i ca 2h, man vill ju inte fräta bort hela analen :)

• När man har haft paden i ca 2h så tvättar du rent med vanligt vatten - Torka torrt - och kleta sen på Ricinolja på vårtorna som ska va på under hela natten och värka. Eftersom ÄCV svider lite så är det gött att smeta på lite olja som dämpar smärtan lite grann. Dagen efter var det stor skillnad, vissa vårtor hade lossnat och andra blivit mindre.

Är jätteglad! Så ha inte på ÄCV längre än vad du behöver, bara onödigt och det gör ont! 2h om dagen räcker, sen lite ricinolja på det efteråt :) ha det fint!
Svar på tråden Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!