Inlägg från: Anonym (Orolig) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Orolig)

Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!

Hej. Jag har haft kondylom jättelänge nu, (tog ca 2 år för mig att fatta vad det var för liten grej jag hade i analen).. Sen fick jag en vårta till och då började jag googla på vad det var och kom fram till kondylom. Gick till läkaren och de sa att det kommer gå bort av sig självt. Vilket den nya gjorde (efter några månader) men den gamla är fortfarande kvar och nu innan sommaren märkte jag att jag visst hade fått två i mellan analen och slidöppningen.. FAN MED tänkte jag och började googla igen. Kom också fram till det här med ÄCV och det frätte upp hela min anal men vårtorna försvann, för att sedan komma tillbaka... Smörjde då in med Olivolja och det har läkt.  Men den äldsta vårtan känns som om den har gått bort men det är fortfarande överflödigt skinn och när jag lägger på ÄCV så svullnar det upp.. Kan det vara infekterat?
    Men kondylomen har nu spridit sig mera (troligen för jag har kliat mig.. GÖR INTE DET) men försöker fortfarande med ÄCV och även baddar med Castor Oil och Olivolja. Det verkar som Olivoljan fungerar lite för mig. 

Men jag tänkte bara höra om den vårtan jag haft så länge i analen, läst en massa om att man kan få cancer och så... Den har typ svullnat upp och jag vet inte om det är infekterat.. Kan inte heller gå till doktorn direkt eftersom jag bor i USA och inte har råd.. Har någon några tips? Ska jag fortsätta med ÄCV och se, det har ju funkat innan och för alla andra. Olivoljan hjälper ju mot svullnaden.. Usch och fy, låt detta bara försvinna.

• Anonym (Orolig)

Okej tack. Ja Ricinolja är samma sak som Castor Olja. Så det ska jag göra då! Jag ska ge fan i att detta ska försvinna, det får svida hur mycket det vill!!

• Anonym (Orolig)

Är det någon som har varit med om att Ricinojlan gör så att det sprider sig? Det känns som att det gör det på mig nämligen.. Har det blivit värre först när man smöjer in för att sedan gå ner? Jag kämpar fortfarande och det suger! 

Ja man har känsel, typ som vanlig hud. Det gör ont om man klämmer dem med naglarna, precis som den vanliga huden. 

Svar på tråden Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!