Inlägg från: Anonym (j) |Visa alla inlägg
  • Anonym (j)

Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!

Anonym skrev 2012-12-07 23:13:33 följande:
    Jag vill hellre tipsa om ricinolja, fungerar lika snabbt som ÄCV, men svider inte alls. Trust me, jag använde ÄCV jag med, men höll på att dö av smärta och hela området blev rött och irriterad ( mycket satt just vid slidöppningen, väldigt känsligt område) Sen fick jag tips om ricinolja, som tränger in på djupet och tar bort kondylomen totalt. Mitt försvann på en vecka, smörjde in tre ggr dag, gjorde inte ett dugg ont och jag hade MASSOR av vårtor. Detta var för ett år sen, har inte haft en enda vårta sen dess. ÄCV svider som faaaan, jag låg tom och GRÄT på soffan av smärta. Kan INTE rekommendera den behandlingen.
    Gamla tråd men hoppas på svar, jag precis som du har testat äcv o fyy faaaan va ont d gör, pallar det inte bara. Så var idag och köpte ricinolja ( kallpressad hoppas inte det är ngn skillnad, köpt på hälsotek ) men jag undrar hur du la på det, du la inte på bomull som med äcv eller? utan bara smorde in 3 ggr per dag om jag fattat rätt?
    Tacksam för svar
  • Anonym (j)
    EmmyEsther skrev 2013-07-14 13:48:28 följande:
    Jag är också nyfiken på om recinoljan bara smörjes in eller läggs med tuss som ÄCV. Hoppas på svar. 
    jag smorde bara in. O nu är dem borta :D Jag började med äcv i 2 dagarpå  kvällen. sen i några dagar smorde jag in morron middag kväll med ricinolja o igår försvann 3 av 4 :D tog ca 1,5 vecka
  • Anonym (j)

Hej, 2 år tog d för mig med o fatta o va de vårtorna jag fick bort. Använd äcv de förta dagarna o gå sen över tioll ricinolja, är övertygad om att det var ricinoljan som hjälpte mig. O jag har INGA kvar nu :D :D :D

• Anonym (j)
    Anonym (Orolig) skrev 2013-08-19 14:18:37 följande:
    Okej tack. Ja Ricinolja är samma sak som Castor Olja. Så det ska jag göra då! Jag ska ge fan i att detta ska försvinna, det får svida hur mycket det vill!!
    Jaha okok va bra då =) Va när det började svida som mest jag bytte över till ricinolja, o den gör ju inte ett dugg ont.

oo va glad jag blev när de försvann 1 efter 1 :D

Lycka till!
Svar på tråden Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!