Inlägg från: Anonym (kanon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (kanon)

Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!

Vet att denna tråd är jättegammal men den är värd att puffas upp. Sambon har haft problem med kondylom ett tag och när han äntligen fick tummen ur att ringa läkaren så fick han wartec. Behandlade i 5 omgångar, tror ni det hjälpte? Inte ett dugg. Allt kom tillbaka.

Men sen såg jag denna tråd och va tvungen att testa det på honom. Först blev dom vita/svampiga. Sen dagen efter såg man typ en svart prick i några och 3:e dagen lite gråa och sen såg vi att 2 ramlat av plus att 3 till åkte av när han pillade lite på dom =) Så underbart! 
    Köpte Zeta's ÄCV. 

Det funkar!     

Så om ni har kondylom och inte vill gå till läkaren så testa detta, jag rekommenderar detta enormt mkt.  

• Anonym (kanon)

Uppdaterar lite, Nästan allt har ramlat loss. Några som inte vill ge med sig men men. Vi blötte ner en bomullsrondell och tejpa fast. Det har inte hänt något på den friska huden, inget som irriterar eller så. På tjejer vet jag inte om man kan få lite svidande osv då det är mkt känsligare där. 

Vet inte om det fungerar på vanliga vårtor men det skadar ju inte att testa :) 

• Anonym (kanon)

Hans nya vårtor, dom vill inte riktigt försvinna, som du sa att dom försvinner för att sen komma tillbaka. Varför detta händer med dessa vet jag inte..De andra som varit med längre är borta helt. 

Har ringt läkaren i hopp om att någon ny medicin kan hjälpa till att bryta ner dom lite, men har gått 2 v och ingen medicin utskriven. Har inte många min per dag att kunna ringa VC så vi har inte hunnit med att skälla lite på dom.

Svar på tråden Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!