Vill bara tipsa! Ta bort kondylom på 1 vecka!
Sen har du ju ingen aning om hur många vårtor du har inne i slidan..
Sen har du ju ingen aning om hur många vårtor du har inne i slidan..
Oj, vad härligt att det fungerade så bra!
Jag blir själaglad när jag läser detta för jag har testat att klippa, använda penselmedel o sen bara låtit dem vara (i 2 år nu) Det kommer iaf inga flera så nu ska detta testas!!! :D
Alltså, helt jävla amazing! Tack som fan för detta tips.
Gick och köpte bomullsbollar, zetaz ekologiska äcv & tejp och satte på skiten och hade det ungefär på i 3h.
Efter hade det blivit som du skrev vitt och liksom lite svampiga. Jag hade några små flikar runt analen som jag inte kände mig så jävla happy över.
Dag två på morgonen drog jag på en ny bomullsboll som jag doppat i äcv, det sved ganska mycket och hade bara på den i ett Boardwalk empire avsnitt, ca: 50 min, medans jag låg och led i soffan.. Under dagen känns det liksom lite lustigt och svidigt där nere och jag överväger om jag ska fortsätta.. På kvällen ska jag smörja in med lite mjukgörande skit och vad händer... Jo, två små jävlar bara trillar av. Blir helt paff. Dom har ju inte hunnit bli gråa eller nått utan bara mer ljusrosa. Går och lägger och på morgonen drar jag bara försiktigt med papper där nere och dom små sista jävlarna trillar av. 3 dagar och allt är borta. Nu är det bara lite svidigt och små små sår efter. GÖTT! Mår redan bättre över att dom är borta. Tack!
Vet du om det här fungerar på vanliga vårtor också? Jag har en som jag inte blir av med. :/
Hej jag har fått reda på att jag har kondylom för 1.5 månad sedan. Jag har läst era briljanta tips om äcv och provat detta. Resultatet blir att vårtan blir mindre och försvinner nästan helt för att sedan komma tillbaka. Den blir vit men kommer aldrig till det gråa/svarta stadiet som ni beskriver utan minskar bara i storlek. Beror det på att man måste låta den mogna? Tacksam för tips!
Hittade också den sidan för ett par år sedan och råkade ut för samma sak, fick bort dem på nån vecka och har sedan dess inte sett skymten av några och då har jag endån varit hos gyn och undersökt det hela =)
Jag vill hellre tipsa om ricinolja, fungerar lika snabbt som ÄCV, men svider inte alls. Trust me, jag använde ÄCV jag med, men höll på att dö av smärta och hela området blev rött och irriterad ( mycket satt just vid slidöppningen, väldigt känsligt område) Sen fick jag tips om ricinolja, som tränger in på djupet och tar bort kondylomen totalt. Mitt försvann på en vecka, smörjde in tre ggr dag, gjorde inte ett dugg ont och jag hade MASSOR av vårtor. Detta var för ett år sen, har inte haft en enda vårta sen dess. ÄCV svider som faaaan, jag låg tom och GRÄT på soffan av smärta. Kan INTE rekommendera den behandlingen.