Hej! Jag/vi letar också efter en äggdonator med ljus och lykta. Vi har pratat med många vi känner (har lite svårt att fråga folk som vi inte känner allt för väl men "nöden har ingen lag"...) Min syster kunde tänka sig, men pga hennes "höga" ålder fungerar det ej. Min sambos kompis kunde också tänka sig att hjälpa oss, men det gick inte där heller då hon precis börjat amma. Det känns så himla jobbigt att vi inte kan få bli gravida, utan stöter på det ena problemet efter det andra. Vi har försökt få barn en längre tid och nu har det visat sig att på toppen av min tjejs diabetes, så har även äggstockarna slutat fungera. Vi tänkte försöka se om det kan finnas någon här som kan tänka sig donera då kön som tidigare nämnts är väldigt lång. Hör mer än gärna av er om det kan finnas någon som kan tänka sig donera ägg (korsdonation).
Eller så kan vi hör av oss till dig. Våran mail är Catway8@hotmail.com
PS: Kicki82; tycker det var väldigt fint skrivit att du ger till de som väntat längst. Trots att vi formellt sett inte stått i kön till donation längst av alla, känner vi att vi ändå måste försöka att hitta en donator själva. Detta då vi redan har väntat i 3 år, med tanke på att vi först försökt få barn på den "naturliga vägen" innan vi fick besked om att det ej skulle gå på det sättet =(
mvh Mikael