string trosor...
Undrar lite hur andra ser på det här med string trosor när man bara är 13 år (ett barn, för jag anser att man är ett barn när man är 13 år).
Får era döttrar ha dessa trosor? eller får de inte ha?? Hur tänker ni?
Undrar lite hur andra ser på det här med string trosor när man bara är 13 år (ett barn, för jag anser att man är ett barn när man är 13 år).
Får era döttrar ha dessa trosor? eller får de inte ha?? Hur tänker ni?
Förstår inte er som gör en sån stor grej av ett par stringtrosor? Själv känner jag mig snyggare/fräschare med
ett par snygga underkläder, även fast ingen ser dom. Dock mycket snyggare under vissa byxor med och slippa se troskant vid rumpan.
Jag köpte mina första stringtrosor när jag var 13, dock tvätta jag dom själv i början för jag
visste inte vad min mamma skulle säga. Men sen köpte jag mer och mer och lät henne tvätta dom.
Fick ingen reaktion alls tack och lov, så länge det är bekvämt?
Kart hon kan få ha!
Min äldsta dotter började sätta på sej såna när hon var 11. inga problem
Kram
Jag började använda string när jag var 12 år. Varför skulle din dotter inte få använda string? Hon kanske känner sig mer självsäker och snygg om hon använder sånna. Det betyder inte att hon kommer ha sex, och sex kommer hon ju ändå ha framöver när hon blir äldre oavsätt om hon har string eller inte.
Tänk hur du skulle känna, trots allt det är ju bara en trosmodell inget mer, det är inte så att killar kommer dras till henne bara för att hon har string, eller hur?
Lycka till! Mvh
ingen stringtrosa här inte!
Jag tycker det är fullt okej att ha string- trosor när man är 13 år, menar de är så modet ser ut.
Tycker det är hemskare att se vissa barn som är runt 8år som har klack-skor, massa smink och handväska i skolan...
Min mamma och jag gjorde dealen att när jag kunde handla kläder på vuxenavdelningen, alltså vanliga tröjor och byxor, fick jag även köpa string. Så när jag var 13-14 gick mamma och jag till HM, köpte lite snygga tröjor och även mina första stringtrosor - ett par rosa med snobben på
Innan detta hade mamma ringt upp min pappas fru, som varit min extramamma sedan jag var 2 år, för att diskutera detta. Är väldigt glad över att jag haft två mammor för dom har tillsammans hjälpt mig in i vuxenlivet. Extramamma var med när första BH:n skulle köpas, mamma var alltså med vid fösta stringen, "mensundervisningen" samt kunskapen om hur man tog på sig lite mascara utan att kleta ner hela ansiktet hjälpte de både mig med :)
absolut INTE när hon var 13 år...hon pratade om det en vända och jag sa vad jag tyckte, varför ska du ha det, vem ska se dem och du är helt enkelt för liten...
Det fungerade i ett par år...nu blir hon 16 så nu väljer hon själv.
Det gäller att prata med varandra, komma överens!
Sedan är det ju så att så länge hon är ett barn så har jag ansvaret, jag har pengarna och bestämmer vad som ska handlas eller inte...nu när hon är 16 så är hon så pass mogen att hon får bestämma själv.
Jag använder oftast string eftersom hipsters och annat åker in i arslet och det är fan inte skönt. Då är det bättre att det är "anpassat" att vara där (mindre tyg) än att gå omkring och dra till dom hela tiden. Dock vet jag inte om jag anser att 13-åringar ska ha det, men samtidigt borde alla få välja sina underkläder själva..