string trosor...
Undrar lite hur andra ser på det här med string trosor när man bara är 13 år (ett barn, för jag anser att man är ett barn när man är 13 år).
Får era döttrar ha dessa trosor? eller får de inte ha?? Hur tänker ni?
Undrar lite hur andra ser på det här med string trosor när man bara är 13 år (ett barn, för jag anser att man är ett barn när man är 13 år).
Får era döttrar ha dessa trosor? eller får de inte ha?? Hur tänker ni?
Jag fick använda string när jag var 13. Min mamma var med och köpte dem.
Min dotter har sån slapp bekväm klädstil så hon skulle aldrig sätta på sig string...
Skulle hon mot all förmodan vilja så får hon väl det
Helt ärligt förstår jag inte VARFÖR man som barn skulle använda string??
Nu är jag ingen mamma, men jag har varit tonåring. Jag började använda string när jag var 13-14. Anledningen var för att jag hatade när linjer syntes när jag hade tajta byxor på mig. Och då bar jag mest tajta jeans, och det syns och är inte snyggt när man ser två linjer gå in i vardera skinka.
Bara för att dottern vill använda string, behöver inte det betyda att det handlar om något sexuellt.
Sen att jag föredrar hipsters idag, är en helt annan femma. =P
Vemdär... använde oxå string i den perioden i mitt liv, men då fanns ju inget alternativ om man inte ville visa "linjer"... nu gör det ju det, hipsters o annat ... så jag ser ändå inte anledningen till att unga tjejjer använder string...
Jag använde string för jag tyckte det va snyggt när jag va 11-15 år, sedan fick jag sådant problem med blåskatarr som förstörde mina njurar nästan så fick sluta med sådana tajta saker för det blev en circus för bakterier..
Jag började själv med string när jag var 11 så jag ser inget konstigt i det..
Min dotter är 12 och har själv köpt sina string och jag låter henne klä sig som hon vill och hon uppskattar att jag ger henne frihet. Vet att det finns folk som förfasas när hon går ut på disco i tajt kort klänning och overknee strumpor och visar bara lår mitt i vintern. Men hellre det än att hon gör som sina kompisar smyger ut i mjukisbyxor och byter om utan att deras föräldrar vet var de är eller vad de håller på med.
Jag skulle tycka det var okej från 15 års ålder. Jag hade det från 14 år men tror inte mamma gillade det riktigt så höll det hemligt och tvättade dem i smyg.