Hjälp! Utomkveds, Missfall eller Gravid?
Jag hade ett utomkveds 2003 och det var ungefär liknande som för dig TS. Jag fick först min "mens" fyra dagar sen men den var sparsammare än vanligt, gjorde också ett gravtest då som var negativt. Sen började jag blöda 12 dagar efter det och gravtest positivt. Gjorde akut VUL som inte visade något, tog HCG varannan dag som steg och sjönk och gjorde VUL som inte visade något. Hade fruktansvärda smärtor emellanåt och småblödningar. Så där höll det på i fyra veckor innan jag akut opererades, då hade jag blod i hela buken och såå ont. Hade tur och fick behålla äggledaren, har fått två barn utan problem efter det.
Men nu sitter jag där igen :( har fått svaga test till och från sedan början av februari och trodde jag hade fått ett tidigt missfall först. Blödde som vanlig mens 5/2, men fick svagt streck på test även den 20/2. Igår var testen lite starkare och idag visar CB gravid 1-2. Om jag är gravid nu skulle testen varit starkare då jag skulle haft min mens i måndags och jag plussar altlid tidigt. Dessutom stämmer det inte med att jag fått svaga test sedan börjar av februari. Väntar på att min BM ska ringa 11.55. Hoppas det går bra för dig, kram och lycka till!