• Majagräddnos11

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Nu sitter vi u Vinterviken och dricker Latte! Pratar om nästa träff...
    Nästa träff blir den 26 mars, hemma hos mig. Kl 11.

Säg till om du vill komma! Du som inte har min adress kan inboxa mig, så skickar jag den!

• Majagräddnos11

Vad synd att du inte kan komma! Hoppas på nästa gång!

• Majagräddnos11

Hej Alla! Nu måste vi ses igen! Får abstinens Ligger i sängen och har ej almanackan framför mig, men kanske nästa måndag? Hos mig?

Memaja- vardagslunken i väst låter toppen!

• Majagräddnos11

Då så! Välkomna hit på Valborg!
    Jag räknar med Tea, wildamatilda och Pussesnuttan! Fler? Messa gärna, jag kollar FL så sällan!

• Majagräddnos11

Kl 11.00, som vanligt!

• Majagräddnos11

Neeeeej Tea... Det kändes så självklart att det skulle bli ett syskon... Men det är ju så långt ifrån just det, självklart. Det vet vi av erfarenhet allihopa. Mmm tänker på dig!

Jag kan ses måndag den 21, men inte hemma, för jag har mamma här.... Som inget vet.... Vad är ersta-stället för nåt?

• Majagräddnos11

Ja, en träff före midsommar måste vi ju få till!!!

• Majagräddnos11

Vi har BVC kl 13.... Men vi kommer till kl 11!

• Majagräddnos11

Ha en skön sommar allihopa så hoppas jag på en augusti träff!!!! Jag börjar jobba 1 september..... Ska försöka njuuuuuta rejält den här sista tiden! Bland annat genom att träffa er!!!! Kram!

• Majagräddnos11

Jag ses gärna! Mitt hem står till förfogande också! Ska vi ses denna vecka redan?

• Majagräddnos11

Då så, då bestämmer vi hemma hos mig kl 11 på fredag 17 augusti. Det ska bli tokroligt att se alla små, som är rätt stora nu!

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm