• WildaMathilda

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Pussesnuttan skrev 2011-11-25 05:01:50 följande:
    Hej tjejer!
    Vad trevligt det låter när ni träffats!

Själv ligger jag kvar på sjukhus med min havandeskapsförgiftning men nu har de äntligen bestämt sig för att ta ut killarna lite tidigare. Så om några timmar är det dags. Ligger vaken och funderar på hur livet blir med 2 små knoddar :)
    Vad härligt att de äntligen kommer (även om det är för tidigt...)! Nu får du träffa dem.
    Ska tänka på dig idag!

Kram
  • WildaMathilda
    sommar201106 skrev 2011-11-26 14:26:54 följande:
    Pussesnuttan - spännande med dom små=) Hoppas allt gick bra och att ni nu njuter i fulla drag=)

Själv tillbringade jag gårdagen på barnakuten på Sös. Lillskrutt fick svårt att andas halv 5 på morgonen och spydde sedan kaskader samtidigt som hon fick feber. Fick rådet att åka in och kolla upp det och kan tillägga att jag var helt hysterirsk. Visade sig vara slem på övre delen av lungorna men inget allvarligt. så det blev alvedon, vila och massor av kärlek=)
    Idag mår hon bättre men mamma är helt slut ha ha. En av alla prövningar man ska gå igenom antar jag...

Ha en mysig helg!
    kramkram
    Fy, vad läskigt!
    Och fler prövningar lär det väl tyvärr bli. Huga! Skönt att ni mår bättre i alla fall.
  • WildaMathilda

Jag vill gärna ses efter jul men då är det dags för vår "Mini" att säga hej till världen så jag kan förmodligen inte vara med vid nästa träff. Men jag hakar gärna på så fort jag kan sen så klart!

Önskar därför er alla en riktigt god jul och ett gott nytt år!

Kram

• WildaMathilda
    The75 skrev 2012-01-11 20:12:12 följande:
    Hej igen
    Ivf- dagar när är det du har BF ?
    Ska bli så spännande att få träffa honom, det är lite extra roligt eftersom du är den enda av oss vi fått se från början från magstadiet så att säga :0)
    Åh, tack! Det var igår (11/1) så nu är det ännu mer olidlig väntan...Hoppas att hon kommer ut idag så klart.

kram
Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm