• Majagräddnos11

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Jag vill också säga tack för igår!!! Mycket mer finns att säga och berätta... Finns det ostimmiga ställen att ses på? Om inte, så om ni vill kan vi ses hemma hos mig... Tbana Telefonplan. Jag bor i ett litet hus, med plats för barnvagnar på altanen. Annars kanske något av tidigare föreslagna fik är "lugna"...?
    Ser fram emot nästa träff!

• Majagräddnos11

Vi kan vara hos mig! Är i en lekpark just nu, ska kolla datum när jag kommer hem men måndagar och torsdagar är bra för min del, jag kan ses redan nu på måndag 31a också... Men det är kanske lite kort varsel? Eller?
    Jag fick några mobilnr sist, ni som inte var där och vet att jag fick era nummer, ni kan skicka via FLs inbox, så kan jag mejla eller sms:à min adress.

• Majagräddnos11

Hej! Vem vill komma hem till mig imorgon kl 11?

• Majagräddnos11

Jag hade mobilnr till Tea75, Sommarbebis, Memaja, Paltkoma, silkes och IVFdagar. Ni har fått min adress och en fråga om ni vill komma imorgon kl 11. Nån mer som vill dyka upp som jag inte har messat? Jag är nästan säker på att jag missat nån, t ex Leiben , men jag tror nån mer var på kafé Arte som jag missat!!! Hemska tanke....!!!

• Majagräddnos11

Vi är några som ses imorgon, vi kan bestämma en ny träff redan nu, som har lite framförhållning. Förslag: måndag 14 nov
    Hur ser det ut för er då?

• Majagräddnos11

Tack för idag! Mycket trevligt!
    Vilka kan den 28 nov?
    Om det är fler som kan den 5 dec, kanske vi ska ses då? Fast i så fall hos nån annan än mig, tror jag, för huset och min hjärna kommer vara i fullt "packningsläge"... Eller ses på stan. Eller ses båda datumen.

• Majagräddnos11

Hallå! Ursäkta frånvaron av inlägg från mig! Jag tycker vi bestämmer träff hos mig den 28 nov! Klockan 11 verkar som en bra tid!!!
    Vet alla som vill komma var jag bor?

• Majagräddnos11

Oj, grattis till att ha lämnat bort lillskruttis över natten och kommit ut på egen hand!

Själv har jag tagit med mig Maja när det vankas festligheter... har funkat också, men att gå själv vore bonus Slog mig att hon varit på både 40 och 50 årsfest, 2 restaurangbesök och ett releaseparty.... Hm, kanske lite mycket, "oj" var kommentarerna från BVC gruppen.... svårtolkat

Vi ses hemma hos mig på måndag!

Ni behöver inte ta med något!

• Majagräddnos11

Pussesnuttan: hoppas allt har gått bra med förlossningen av dina tvillingar! Och att du själv mår bra!

Sommarbebis: uj, vad otäckt! Skönt att höra att hon är bättre igen!

Välkomna imorgon kl 11 !

• Majagräddnos11

Hej! Jag hinner ej ses imorgon... Vaccinering på skolan halv ett och lite resfeber sätter käppar i hjulen...! Ha så trevligt!!!

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm