• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Hej
    Emmylou skönt att höra att man inte är ensam, jag maila min BM få se vad hon säger.
    Det börjar kännas tungt att vara på benen hela dagen och gå backe upp och backe ner.
    Imorgon är jag 24+o så " lite" har man ju lagt på sig man kan inte direkt missa att jag är gravid :0)

• The75

Hi hi ibland är man lite väl snabb jag är 23+o idag och inte 24+ o önsketänkande kanske :0)

• The75

Hej
    Villsågärna38 jag blödde oxå flera veckor nästan dagligen trots att jag ökade dosen av medicin och läkarna sa det samma till mej man visste inte varför men det är tydligen vanligt när man gör ÄD
    OBS att när du tar extra progesteron ta då även progyron så kroppen kan ta upp progesteronet ordentligt + har du en gång ökat dosen ska du hålla den nya dosen fram tills du får ditt nedtrappnings schema och inte ta extra tabl ett par dagar och sen sluta fick jag lära mej av sleepy i hennes tråd

• The75

Hej
    Jo jag prata med min BM igår och hon lugnade mej med att SD kommer tidigare andra gången helt naturligt men att jag ändå ska ta det lite lugnt :O)

• The75

God morgon!
    Läste i en av de andra ÄD trådarna att en " medsyster" Igor fått en flicka jippi det känns som det annars blir bara blir pojkar för hela slanten här i ÄD trådarna

Villsågärns38 saltgurka jo det där känner jag igen för att inte tala om hur gott bensin luktar vilka idéer man får just nu älskar jag jordgubbar och fruktsallad gärna med lite vaniljkesella till mums skulle nog kunna äta det flera gånger om dagen :0)
    Tur att Ica har små lådor med färdig fruktsallad :0)

• The75

Hej
    Jenny2010 klart du får :0)
    Ju fler ju roligare och ju mer erfarenhet :0)

• The75

Hej
    Nidra va skönt att det såg bra ut med dom små efter UL tycker jag alltid att jag känner mej lite extra lugn :0)

Tänkte att det kanske var dax att göra en BF lista :0)

BF lista för latte mammor :0)

Tea75 BF 2011-07-28 snitt troligen v 39+o

• The75

Hej
    Memaja först välkommen hem och sen grattis en av varje är väl toppen :0)

• The75

God morgon alla :0)

Jag har hört att man ska vara lite försiktig när man håller på i trädgården med jord med tanke på sork viruset! Så sätt på er hanskar och tvätta er ordentligt efter.
    Sork viruset kan nämligen orsaka sena MF och det vill vi ju inte råka ut för.

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm