• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Hej
    Memaja va skönt ni verkar ha :0)
    Det är en spännande tid just nu det händer så mycket med våra små liv, jag tycker man ser små framsteg varje dag men inte på matfronten min prins vill inte ha mat med bitar i blä han spottar bara ut det så vi håller oss till 4-6 mån burkarna ett tag till ;0)

• The75

Hej
    Jag träffas gärna då oxå om inget oväntat händer :0)

• The75

Hej

Tack för senast :0)
    Tyvärr blev det inget plus på stickan denna gång men vi kämpar vidare till det är dax för nästa FET :0) och man kan ju bara inte vara ledsen när man möts av prinsens stora leende :0)

• The75

Hej
    Tack wildaMathilda det är bara att ta nya tag och hoppas på nästa gång istället :0)

När ska vi träffas igen?

• The75

Hej
    Vi har haft så mycket för oss den senaste tiden att tiden bara sprungit iväg ;0)
    Men jag tycker bestämt vi måste styra upp en träff snart innan folket börjar sprida ut sig på sem osv

• The75

Majagräddnos då är i allafall vi överens :0)
    Ska vi boka ett datum? Mån 4 eller 11 juni kanske!

• The75

Hej
    Då tycker jag vi bestämmer 11 juni för det verkar som fler kan då :0)

• The75

Hej
    Kan vi inte vänta lite med att bestämma vart vi ska ses för om det är fint väder vill man ju vara ute eller?
    Men är det kallt och otrevligt kan vi ju vara inne på stället på Erstagatan :0)

• The75

God morgon
    Hoppas och tror att det blir bra väder så jag tycker bestämt vi ses ute och gärna i stan typ Rosendals trädgårdar eller kanske Rålambshovsparken vart tycker ni andra?

• The75

Hej om någon vill gå så kan vi mötas 10:30 utanför Åhléns :0)

• The75

Hej
    Tack det samma sommarbebis och ha en trevlig midsommar ni alla andra oxå :0)

• The75

Hej hoppas vi kan träffas snart igen så jag oxå kan vara med, saknar er :0)

• The75

Hej hoppas alla som vill vara med och träffas vet att vi nu håller till mest på Facebook om någon av er som är med i gänget ännu inte hittat ditt hör av er vi saknar några av er ännu :0)

• The75

Chocolate Eclaire
    Så trevligt med fler ÄD mammor :0) innan vi bjuder in dej till vår FB sida vill vi träffa dej, det är ju inte alla av oss som är öppna med vår ÄD så därför är vi lite försiktiga men jag meddelar dej gärna när vi drar ihop till nästa träff :0) tyvärr hinner vi inte träffas så ofta längre då flera av oss börjat jobba igen efter mamma ledigheten.

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm