• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Hej
    Grattis! Vilka fina namn ni valt till killarna :0)
    Skönt att höra att allt gått bra och att ni fått komma hem, visst är det tryggt och bra på sjukhuset men det är ändå skönt att få komma hem till sitt!

• The75

Hej
    Är det någon som vet hur det gått/går för Memaja ?

Tänkte vi skulle göra en ny lista med födelsedatum på våra små så om alla som fått barn skriver datumet i sitt nästa inlägg så ska jag försöka få till det :0)

ÄD födda barn till Latte mammor i Stockholm

Tea75 2011-07-20 Son

• The75

Hej
    Måste bara fråga ni som använder bär själ har ni den tjocka eller tunna varianten? Den jag fick låna var för tjock tyckte jag 6 meter lång och alldeles för tjock, jag blev jätte varm och Lill prinsen oxå men jag har sett folk på stan som har en tunnare variant men jag har inte sett den i butik någon som vet vart man köper dom?

Vi har en babybjörn oxå som jag använder lite då och då, den vi har kan man använda fr.o.m. Första dagen så kolla på eran Paltkoma om den har 2 små öglor då går den att använda från dag ett dessa två små öglor och extra knappar är till för att inte dom minsta ska kunna glida igenom.

• The75

Hej
    Villsågärna38 välkommen tillbaka nu håller vi tummar och tår att det går bättre denna gång jag fick ju oxå MF i vecka 8 när jag gjorde ET med denna gång gick det ju bättre och min prins sitter här bredvid mej så vi hoppas på samma tur för dej :0) och grattis till pluset

• The75

Hej
    Paltkoma jag såg programmet det var bra. tydligen kommer TV3 tror jag det var 6 okt börja en ny serie den oxå om barnlöshet och barn längtan som verkar bra :0)

• The75

Hej VSG
    Jag blödde ganska mycket och länge denna graviditet, det började i vecka 7 och höll på till vecka 12 tror jag det var, dom kollade men hittade ingen orsak till blödningen men dom trodde att det var mina slemhinnor som blödde efter som man tar vaggisarna kommer det så hög dos direkt vid slemhinnor na att dom blir sköra och blöder :0( jätte jobbigt var det man tycker inte riktigt att man ska blöda när man är gravid men många gör det tydligen.
    Var bara noga med att inte sluta ta den högre dosen progesteron, har man en gång högt dosen ska den ligga kvar på samma nivå tills man ska börja trappa ner.
    Håller tummar och tår att allt går bra :0)

• The75

Hej
    VSG jag kom själv ihåg hur det kändes, jag blev helt kall svettig och bara grät och tänkte nu är det kört igen, jag kommer aldrig lyckas jag kommer aldrig få fler barn mm
    Och så gick jag på toaletten hela tiden för att kolla om det kom mer blod :0(
    Vilka vaggisar tar du ?

• The75

Hej
    VSG mina blödningar skiftade i utseende från rosa- bruna vita klumpar som gyn sa var av crinonen.
    Jag fick rådet att även höga dosen av tabl progyron för att kroppen skulle kunna ta upp progesteronet.

• The75

VSG skönt att det såg bra ut så här långt vid nästa besök borde man väl kunna se hjärtat eller ? Jag tror jag var 7+4 första gången jag fick se hjärtat slå

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm