• The75

ÄD gravida latte mammor i stockholm

Nidra du kan inte ana hur tacksam jag är över dagens väder jippi äntligen kan man vara ute utan att det känns som man kokar ihjäl :0)

• The75

Hej

Tabasco han/hon vill tydligen bevara sin hemlighet ett tag till :O) har ni fler inbokade UL? eller får ni nu snällt vänta till BF
    Jag njuter av detta väder det är så skönt att det inte är så varmt men ändå behagligt,jag orkade  T.o.m en tur till stan igår skönt att komma hemifrån och se lite nytt folk.

Trollmor vilken sorts vagn är du ute efter? jag har en Emmaljunga som jag tänkt sälja om någon är intresserad (singelvagn) jag hade den till min dotter men jag byte och köpte en Bugaboo så den har mer eller mindre bara stått där sedan dess så om någon är intresserad av en grön fin Emmaljunga säg till :O)

Sommarbebis man får väl prova sig fram man vill ju inte att den lilla ska varesig frysa eller svettas,svårt det där :O)

• The75

Hej

Paltkoma låter skönt med semester,själv går jag bara och väntar det känns som om sommaren står stilla i vanliga fall brukar i allafall jag ha saker planerade inför semestern men denna gång är allt bara en lång väntan,väntan på något gott vissligen :O) (känner mej lite negativ just i detta nu)
    Egentligen ska jag inte klaga för jag mår ju bra och han oxå så nu ska jag ta mej i nackskinnet och packa väskan och åka och bada med min dotter istället man får passa på och bada medans man kan för sen blir det inte mycket bada av.

• The75

God morgon :O)

Pussesnuttan jag hade problem med karpaltunnelsyndrom förra graviditeten och hade samma problem som du det började med värk i händerna fingrarna somnade och var svullna,jag fick skenor som jag hade på mej på natten och andra stöd som jag hade på dagarna.
    Mot slutet av graviditeten var flera av mina fingrar helt bort domnade och "vaknade" inte alls under dagen det var lite otäckt men ett par veckor efter hon kom försvann det.

• The75

Pussesnuttan jag fick mina av arbetsterapeut på vårdcentralen kostade ingenting :0) kan bero på att jag hade remis

Känner igen mej när det gäller simmandet det är mycket jobbigare än vanligt man får trampa en hel del vatten :0) men ack så skönt :0)

• The75

Hej

Jag var hos BM idag för sista gången innan han ska komma min ordinarie är på semester så jag fick någon annan å vilken skillnad :O( jag är så glad att jag har Vibecke i vanliga fall :O)
    Den här Bm sa ordet ÄD i varannan mening och det kändes som om hon blev orolig av att bara läsa att jag gjort ÄD kändes som om jag är gravid med en alien och inte ett barn min son blev illa berörd,jag kanske är extra kännslig just nu! högst troligt för just nu sitter jag här och gråter :O(

• The75

Hej

Pussesnuttan tack det känns lite bättre nu när jag fått gråta av mej lite,du har så rätt jag ska inte gråta över henne :O)
    Hon har inte initialerna MA ,något dubbelnamn hade hon,det känns bara så tråkigt att man så här i slutet vid sista besöket ska behöva träffa någon man blir missnöjd med när allt tidigare varit så bra.
    Vibecke är verkligen toppen kan inte ha önskat mej någon bättre :O) för henne är det här med ÄD inget konstigt alls :o)
    Roligt att din BM har varit på studiebesök på din klinik,jag tror det är viktigt att dom får fortbildning inom området då det blir allt vanligare och vi kunder blir fler och fler som gjort ÄD 

• The75

Hej
    IVF-dagar välkommen hit visst får du oxå hoppa in här :0) alla ÄD gravida och dom med ÄD barn är välkomna hit för att dela med sig allt mellan himmel och jord :0)

• The75

Hej
    Igår var en surealistisk dag :O) vi var på Danderyd hela dagen för inskrivning och information inför snittet nästa vecka,det kändes jätte bra alla var super trevliga osv, på avd vi var fanns små nyfödda alldeles underbara små och allt börjar så sakta skjunka in nästa vecka är det dax.
    Efter en lång dag på sjukhuset åkte vi in till stan en sväng,det kändes verkligen konstigt från lugnet på avd till storstadens kaos med en massa folk vart man än tittar. På avd gick allt i lugn takt mammor,pappor och barn allt kändes så lugnt och harmoniskt till skillnad från livet utanför som forts på i samma tempo som vanligt.
    Jag ser verkligen fram emot nästa vecka :O)

• The75

Hej

Memaja jag det tog "hela" dagen från ca 8.30-14.00 lite beronde på hur länge du får vänta på att få träffa narkosläkaren på em mellan ca 12-13 har man lunch så då får man gå iväg och äta något.
    Ta med 10 kr till fikat :O) och ta oxå med något att läsa eller en väl laddad mob för det blir en hel del väntande mellan besöken.

Pussesnuttan är det inte så att det är din livmoder som växer och orsakar ett tryck/spänningar?man kan ju tänka sig att det blir ett extra tryck på livmodern när man väntar två och just nu växer dom ju en hl del.
    Skönt att du ska på UL i morgon då kommer du säkert känna dej lite lugnare :O)

Ja på ons får ni hålla tummar och tår att allt går bra,jag har inte börjat känna mej nervös än men det kanske kommer nu vill jag bara att det ska bli ons :O)

Svar på tråden ÄD gravida latte mammor i stockholm