ÄD gravida latte mammor i stockholm
får jag vara här fast jag redan fött? kan vara kul att träffas i framtiden med våra äd-barn tänker jag och prata om fenomenet,
grattis till er alla som lyckats!
får jag vara här fast jag redan fött? kan vara kul att träffas i framtiden med våra äd-barn tänker jag och prata om fenomenet,
grattis till er alla som lyckats!
Tabasco: Bebis har hunnit bli 4 månader nu. Galet faktiskt! Ja, det är väl som för alla omvälvande att få barn. Jag tänker ganska ofta på att det är ÄD. Vi är halvöppna så våra familjer och vänner vet men inet ytlig bekantskapskrets. Men jag bruakar ju snarare tänka att det liksom vat tur i oturen att allt blev som det blev eftersom vi tydligen fick ett "turägg" med så söt bebis som är rätt behaglig till sättet ;)
Han har pappas färger så jag har inte heller fått höra hur lik han är mig, vilket jag hade gruvat mig inför. NU tänker jag på syskonförsök och hur lång tid det ska ta OM det går och vad det innebär att det är öppen donator (efter 18) för ena men inte kanske för den andra etc. Lite tankar om hur han kommer att tänka om allt som vuxen.
FAktsikt har jag också gått från lite skamfylld (tog ett år att ens komma fram till att jag ville göra ÄD) till att tycka att vi är lite härligt speciella i min familj och jag är grymt stolt över kampen vi tog, att vi orkade och att vi nådde fram.
Under graviditeten grinade jag ofta över hur hur hemskt det hade varit om jag inte varit gravid. Gränsken var liksom nådd jag de sista runt omkring mig var gravida också. Nu har jag istället jättemånga mammalediga kompisar :)
Det ska bli roligt att följas åt och kanske träffas som sagt var. Man känner ju inte direkt många med bebisar via ÄD.
Tänk vad sjukt om man hade ÄD-träffar och så liknar några barn varandra....Crazy!
ultragyn är TOPPEN som mvc. Så förstående och seriösa!
roligt att se så många välbekanta namn :) grattis ni som plussat!