Jennie2010 skrev 2011-04-06 22:49:40 följande:
Vet inte om det är för att jag är gravid men gud vad jag sover. Sover precis hela tiden. Jobbar på natten, åker hem (sover på bussen) går ut med hunden. Sover från 8 på morgonen och vaknar av att hunden vill ut vid 17. Går ut med henne sen sover jag tills jag måste åka till jobbet igen.
Jag sover hela tiden med! Somnade med handen i popcornskålen
(sov i 20 minuter så, haha!)
Somnar liksom i kroppen innan jag somnar på riktigt, om du förstår vad jag menar..
Galet! Men jag är så glad för det så. Ja, antingen är det graviditeten eller så är det progesteronets biverkningar.
Som VSG skriver så bölar jag mycket också! Vi repar på en musikal på jobbet och jag sitter vid mixerbordet och tjuter för det mesta!
Längtar verkligen efter VUL:et så man får se om allting står rätt till.
Inga blödningar än iaf, men missfall kan ju komma när som helst och även om jag försöker att inte tänka på det så är jag ju jätteorolig att det ska bli så naturligtvis. Jag vet att det inte är något man kan påverka, men det verkar min hjärna skita i. Usch usch usch. Nu när jag/vi lyckats efter 10 års kämpande känns det så himla surt att bli "snuvad på konfekten". Men vi hoppas hoppas hoppas att det vill stanna hos oss.. att det är våran tur nu!
Kram på er allihopa!