Prepositioner i bilderböcker
Jag efterlyser tips på bilderböcker med mycket prepositioner i. Det ska liksom inte handla om det, men ändå vara framträdande. Ungefär som i Totte städar (fast där finns bara "i, bakom och under", vore bra med fler).
Jag efterlyser tips på bilderböcker med mycket prepositioner i. Det ska liksom inte handla om det, men ändå vara framträdande. Ungefär som i Totte städar (fast där finns bara "i, bakom och under", vore bra med fler).
Tackar! Lilla Anna flyttar saker ska finnas på vår bibbla... ska kolla upp den vid nästa besök.
Tackar! Lilla Anna flyttar saker är reserverad och jag kan hämta den nu. Var är lite skär... fanns inte på bibblan så jag slog i saken och beställde den när jag ändå skulle köpa annat på Bokus. Borde komma vilken dag som helst.
Jag vill gärna ha en RIK flora så fler förslag mottages gärna!
Hittade "Kråke hjälper till" på biblioteket. Den var också jättebra i sammanhanget. Här fann bakom och framför också.
Vilken bra tråd, slapp jag leta! Ellens boll tycker jag är bra, hon letar en boll som hunden gömt och det är en del prepositioner i den.
Ts, du kan väl säga om 'liten skär' var bra?