Blingbling skrev 2014-05-03 01:34:43 följande:
De brukar få en spark i baken på landstinget när FK ger en påminnelse.... Bra att du fick tag på handläggaren idag så du vet lite mer vad som händer iaf.
Man har så ont i magen när man inte vet vad som händer och man vill ju så gärna få ett positivt svar.
Man hoppas så mycket och vill så gärna och det tar på än när det tar sådan lång tid.
Jag pratade med henne på landstinget för 1månad sen och då skulle hon ta det direkt med läkarna.
Jag kan bara hoppas att det är något positivt att det tar sådan lång tid den här gången. Första gången när jag fick preliminära avslaget så gick det jätte fort men nu tar det tid av någon anledning. Jag hävdar i mina synpunkter att jag inte fått den vård jag hade rätt till innan jag fyllde 39 och tycker jag har rätt till ersättningen nu. Tror att det är det som kan ta tid. Hon skulle prata med läkarna och dom träffar hon på fredagar sa hon.
Undra hur flexibla dom är och om dom kan ge med sig och ge mig ersättning eller om det är ett stort nej, att det är helt kört.
Det är jobbigt när vår framtid ligger i någon anans händer som beslutar åt oss.