Inlägg från: Sofia Cronwall |Visa alla inlägg
  • Sofia Cronwall

Vi i Halmstad (ver 6)

Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006 - sofia_cronwall@hotmail.com
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 - Bf 2/12 zalli@hotmail.com
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10 (qrssy@yahoo.se)
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth - Linnéa 1/9
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6
    LoBe - Lotta 13/7
    Sydney-Maria 12/11 - BF 18/5

• Sofia Cronwall

Idag har vi varit på UL, Ulla e ju bara bäst... hon förklarar om det är något man vill veta... Bebisen har två armar, två ben och är helt friskt vad hon kunde se... känns så himla skönt... fick även behålla exakt samma BF-datum som sattes den 28sept.

H*n vinkade på oss och sprattlade som bara den.. Fick även reda på att moderkakan ligger i framkant så sparkarna kommer kännas lite senare utanpå. Så Mathias får gott vänta tills tidigast v.23 eller något sånt... det var runt där nångång man kände dem sa hon.

Jag e bara så lycklig!! Den här dagen är en av de bästa dagarna i mitt liv...

/Sofia v.18 (17+4)

• Sofia Cronwall

MinervaSkugga: Välkommen hit!! Själv e jag en tjej på 21år. har en son på 2år och en liten till i magen, BF är 7maj 2006.

Nä nu ska jag upp och lägga mig, och hoppas på att h*n somnar snart, h*n har sprattlat HELA kvällen, nån gång somnar h*n väl

/Sofia v.18 (17+6)

• Sofia Cronwall

MinervaSkugga: Min son heter Filip. Ett riktigt geni-barn det går inte en dag utan att han sjunger. han pratar jättebra trots att han bara är 2år. vid 1,5år redan kunde han mycket. Nu e han till och med lite stöddig, typ att mamma får inte byta blöja på honom, det e bara pappa som gäller.

Nä nu ska jag banne mig ta mig i kragen och gå och lägga mig... var hungrig innan och åt två leverpastejmackor, mums. ska upp tidigt imorgon zzZzz. jobba 8-12, 13.30-17 så jag kör hem och äter och lämnar filip på dagis sedan, han behöver ju inte vara där onödigt länge, mathias börjar jobba 13. Nu e det ju verkligen en nackdel med bara 1bil.

vi hörs imorgon kväll säkert, god natt god natt!!

• Sofia Cronwall

det e ok för mig med att ni lägger till mig på er msn...

Åhh jag e så sur och besviken idag.. idag har jag jobbat, och det visade sig att hon jag jobbade för skulle vara sjukskriven hela veckan så där hade jag jobb... och så går jag och får maginfluensa, fy f*n säger jag bara.. Jag e trött som jag är, och jag blir ju inte piggare av detta... åhh.

nån som har tips på vad man kan äta?? O.B.S. jag e väligt kräsen...

• Sofia Cronwall

Hej hej!!

Idag sov hela familjen länge, dock ringde telefonen kl.9 och väckte mig... jag fick sova här nere inatt eftersom "min" toa e här nere.

O.B.S. INGET FÖR KÄNSLIGA LÄSARE!!!

Igår tömde jag hela kroppen i båda ändar. Spyan var alldeles gul till sist...antar att jag spydde galla. då drack jag vatten och gick och la mig vid 9, så jag sov ändå nästan i 12timmar.
    Nä jag ska inte plåga er mer!!
    Mår iallafall mycket bättre idag (peppar, peppar).

/Sofia v.19 (18+1) snart halvvägs, tjoho

• Sofia Cronwall

Är det på tisdag om en vecka? som det ser ut nu kan jag.. tid? Vad ska jag ha med mina i såna fall. filip kommer nog med och jag tar med till honom eftersom att han har gluten.

• Sofia Cronwall

Zazla: Lycka till nu Zazla... tösen är definitivt på g. sitter även jag fastklistrad här och på webbisar...

• Sofia Cronwall

min mamma ringde också till förlossningen när jag hade som ondast... och då fick mathias prata... varför ringa, det e väl självklart att man ringer när det är klart.

• Sofia Cronwall

åhhh vad F*N ska man ha karlar till?? e så jävla less på min gubbe nu... fast egentligen e vissa utav sakerna bara skitsaker.. blir man tjurig lätt under graviditeten?

Nr1. idag beställde vi smörgåstårta tills på lördag så valde jag pålägg för jag gillar det bäst, men så visste jag inte vilken tid så jag ringde till gubben och frågade och så sa jag att jag valde pålägg. Amen, ska vi inte ha räkor typ sa han. lät nästan sur, jaja det var bara att ändra i beställningen. så frågade jag vad det var för lax och det visar sig att den är vakuumförpackad. Kan jag äta det, har hört att jag inte kan äta det om den varit vakuumförpackad? Vågar man ta risken om det är farligt, ska ju iofs inte äta mängder? Annars får jag ta och äta bara räkor, men åhhh vad gott, INTE. jag vill gärna ha räkor men max kanske 10-20st, så j*vla gott är det inte.

Nr2. Åhh vad jobbigt det kan vara att behöva köra sin son till dagis? Suckade djupt när jag sa att jag skulle jobba 8-16.30 imorgon, mathias börjar 12. men nu har filip blivit sjuk så nu ska jag bara jobba mellan 8-11 så nu slipper han...

Nr3. JAG ska ALLTID ha med filip när jag ska nånstans, men han ska typ ALDRIG ha med honom, har nog hänt 2-3ggr på två år att han åkt nånstans med Filip. Det är ju inte bara han som behöver vara själv, jag då. Jag har gått hemma i stort sett varje dag med honom fram tills nu när jag börjat jobba.

Det är säkert mer men kommer inte på det nu så här på rak arm... det här e säkert skitgrejer, men jag retar mig på det.

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)