Inlägg från: Teskedsmamman |Visa alla inlägg
  • Teskedsmamman

Vi i Halmstad (ver 6)

Nu har jag äntligen lite tid över!!! Igår var det ju resa till Liseberg som escb och hennes familj var med på. SJälv hade jag fullt upp med mina grabbar då maken mest körde tåget och inte avlastade mig. SÅ Totte hamnad ehalvklädd i vagnen på vägen hem, när vi skulle av tåget... men han fick snart på sig stövlar och vantar

Däremot så låste jag in mina bilnycklar i bilen på stationen så jag fick gå hem, iofs bara 1½-2 km, men efter en heldag så var det lite kämpigt men det gick det med.

Idag vaknade dock Totte med magsjuka igen så vi har tagit det lite lugn, ska snart iväg och göra inbrott i bilen... vi har liksom bara en nyckel till den...

• Teskedsmamman

maviperi: Sicken liten goding!!!!!!!!!!!

Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006 - sofia_cronwall@hotmail.com
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10 (maghje@msn.com)
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 - Bf 2/12 zalli@hotmail.com
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1 leviv@hotmail.com
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10 (qrssy@yahoo.se)
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9(madeleineelarsson@hotmail.com)
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth 17/5 - Linnéa 1/9 (elisabeth.sandberg@ktk.johnbauer.nu)
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Aston 30/11 (jennie_os@hotmail.com)
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6( jennybaby74@hotmail.com)
    escb - Sanna 19/10, Karin 30/9, Sofia 22/4, Johanna 7/11
    LoBe - Lotta 13/7, isotopsmurf@hotmail.com
    Sydney-Maria 12/11 - BF 18/5
    IngIng-Ing-Marie(Ing-Ing)-Moa 18/7(inging250@hotmail.com)

Är alla ok med att bli upplagda på msn?!? Ni som har det alltså?!? Jag står mest som "inte vid datorn" fast det gör jag fast jag sitter där så vill man ha tag på mig så svarar jag när jag ser det.

• Teskedsmamman

Minervaskugga: Tja, hänger du här lär du känna många snart Och det är en härlig hög med tjejer och bebisar och blivande bebisar

Själv heter jag Magdalena, har en son som blir 22 månader idag och en som blir 2 månader på tisdag. Jag bor i Oskarström och är snudd på den äldste i tråden (slår någon 700202??)

Förövrigt kom vi in i bilen utan problem förut med en bit ståltråd kommer man långt, och numera kommer jag alltid kolla at tjag har nyckeln med mig innan jag låser bilen!! Det var iofs första gången jag låste in nyckeln i bilen sedan jag tog körkort för *räknar* 17 år sedan.

• Teskedsmamman

Jag har lagt in 3 nya bilder i galleriet, en bild på Ians söta underläpp, En på hans skrattgropar och en på Totte när han blir 22 månader idag, dock ser man på ringarna under ögonen att han inte mår bra...

• Teskedsmamman

Blixten: Vi har Både Totte och Ian i baksätet i bussen och i Corsan har jag Totte fram (ska flytta bak honom också om han får plats) och Ian har jag alltid bak eftersom den enda platsen han går in på är bakom mig...

Åker nappen ut eller så (nu stocksover han för det mesta) eller han skulle börja skrika så kör jag in på en parkeringsficka och fixar det....

• Teskedsmamman

Zazla: Det ska ju vara lika säkert som barnstolar, men i min hjärna är stolen säkrare eftersom de inte "flyger" iväg i den... Men jag hade nog använt det vid långa turer så att de kan röra sig, Ian blir tokig i stolen när han är vaken.

• Teskedsmamman

Blixten: Kompisen har en Yahoo-adress och en annan har sin jobbadress så det behövs inte vara någon hotmail...

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)