• grodansmamma

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Ninni27 skrev 2014-11-01 19:45:44 följande:

Tack för info om underhållsstöd! Har suttit och räknat massa i dag och det såg faktiskt inte så illa ut. Jag vill ha koll på allt innan så jag inte behöver stressa över sådana här tråkiga (men viktiga) saker sedan.

Vilken typ av ägglossningstest har ni använt? De på Vitanova rekomderade ClearBlues digitala test men så sa hon att jag skulle vänta tills det var fullt utslag, jag trodde det digitala testet bara gav antingen tom cirkel eller glad gubbe och inget där emellan.

Jag har kört clearblues digitala, de visar en ring när man inte har äl, när den glada gubben kommer upp har man äl inom 48 timmar ungefär :) så när gubben dyker upp är det bara att göra ett försök :)
  • grodansmamma
    längtanärstor01 skrev 2014-11-02 10:34:38 följande:

Jag håller tummarna att det är för tidigt och att det visar sig ett litet streck!!

Tack! Ja, bim om 4-5 dagar så hoppas det bara var för tidigt.
  • grodansmamma
    längtanärstor01 skrev 2014-11-02 12:06:29 följande:

Ja det kan vara för tidigt!! Jag fick ett svagt positivt först 3 dagar efter BIM sedan fick jag mitt starkaste idag 8-9 efter BIM!

Okej, ja vi får hoppas det bara var för tidigt.. Jag har lite molande mensvärk, brukar jag aldrig ha innan mensen kommit annars...
  • grodansmamma

Nyfiken som jag är så testade jag med ett äl-test ikväll, bara för att se. Tog ett i förrgår, då var det väääääldigt svagt, nu var det ganska starkt, inte långt ifrån lika starkt som kontrollstrecket! Och AAAAJ vd ont det gjorde att ta av sig bh:n ikväll!! Kanske kanske det tagit sig?! Tänkte ta ett gravtest på tisdag.

• grodansmamma

Fy fan vad besviken jag blev idag! Tog ett äl-test och det visade en glad gubbe, tog ut atickan och var ett tredje streck snett över så tog ett till, ingen glad gubbe, och fick ju då lov att ta ett gravtest, visade inget... måste alltså varit fel på det första äl-testet! :/

• grodansmamma
    längtanärstor01 skrev 2014-11-06 17:04:53 följande:

Ledsen för din skull men ge inte upp! Kram!

Tack! nästa äl kan tyvärr inte min donator komma den 20-21:a, så jag hoppas till gudarna att jag har äl den 19:e! Fick utslag på kvällen dag 14 sist och morgonen dag 15, dag 15 nästa gång är den 20:e... :/
  • grodansmamma
    längtanärstor01 skrev 2014-11-07 12:46:46 följande:

Jag hoppas och håller tummarna att det klaffar för dig! Kram! 

Tack snälla!
  • grodansmamma

Håll tummarna för mig att min donator kan hjälpa mig den här äl med, ev kunde det strula till sig för honom, han hade mycket med jobbet den här veckan, och jag ha äl onsdag-torsdag något sånt! Får veta idag om han kan eller inte.. annars får jag väl hoppa över denna månad :/ Vill inte gärna byta donator heller. .

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!