• az81

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

HoppasPåEnTill skrev 2017-06-24 14:41:39 följande:
    Då håller vi tummarna! Jag väntar på ÄL men tror att min donator eller jag är bortresta när det blir så risken är att jag missar denna cykeln helt.
    Håller tummarna för att du inte missar försök i denna cykel.

• az81
    HoppasPåEnTill skrev 2017-06-26 14:44:24 följande:
    Tyvärr så blir det nog en månad utan försök. smile4.gif
    Vad tråkigt.

Håller tummarna för dig nästa månad i stället.
  • az81

Det gick inte vägen denna gång heller.... Gråter

Får hålla tummarna att det fungerar nästa försök.

• az81
    HoppasPåEnTill skrev 2017-07-09 18:36:55 följande:
    Förresten. Jag är lite dålig på att kolla familjeliv. Har du lust att ha kontakt mer privat så använder jag appen kik. Den är anonym så man behöver inte lämna mobilnummer eller så. Jag heter justmeswed där. smile1.gif
    Har skickat privat pm till dig
  • az81
    Ciconiidae skrev 2017-07-14 20:48:50 följande:
    Är det några aktiva försökare kvar i tråden? Jag har nyligen gjort mitt första syskonförsök och väntar otåligt på bim. Med första barnet gick det på andra ggn.
    Jag skulle nog kalla mig för aktiv försökare. har varit två vändor i Köpenhamn, nu senast på midsommarafton. Dock har inget av mina försök lyckats.

Håller tummarna för dig.
  • az81

Var igår i Danmark för mitt tredje försök att bli gravid genom insemination.

• az81
    Ciconiidae skrev 2017-07-23 09:49:33 följande:
    Spännande, håller tummarna. Är det första barnet?
    Japp första barnet .)
  • az81
    Sparklebaby skrev 2017-07-23 11:08:26 följande:
    Hoppas hoppas! :) Hur känns det? 
    just nu känns det mest som en lång väntan. vill ju att det skall lyckas denna gång. Så jag sitter mest och håller tummarna just nu :)
  • az81
    Sparklebaby skrev 2017-07-24 12:57:34 följande:
    Ja, det är klart..när är det dags att testa?
    Länge kvar känns det som. som tidigast kan jag testa den 5 augusti.

• az81

Funkade inte denna gång heller Gråter Får hoppas att jag kan göra nytt försök denna månad i stället.

• az81
    Noanda skrev 2017-08-09 12:22:58 följande:

Själv plussade jag faktiskt i söndags, helt oväntat, så jag är i vecka 8. Är väldigt glad och tacksam. Hade sex med mitt ex i juli, trodde inte ens att jag hade ägglossning. Så kan det gå! Exet är också glad, vi fixar detta tillsammans.
    Grattis! Vad kul :)
  • az81
    Ciconiidae skrev 2017-08-10 01:41:27 följande:
    Jag blev inte heller gravid på mitt förra försök. Denna cykel har jag gjort spolning, vul och insemination i samma cykel så hoppas det tar sig denna gång. Äl+2 idag. Åker du igen om två veckor?
    Troligen åker jag igen om två veckor. skall också försöka göra spolning inför detta försök. Är idag på cykeldag 3.

Håller tummarna för dig.
  • az81
    Millnear skrev 2017-08-10 14:55:23 följande:
    Hej,
    Känner mig helt förvirrad i djungeln av danska kliniker.
    Jag vill genomföra en insemination.
    Tycker att vitanova verkar mest intressantast. Får bäst intryck utav deras sida och vill känna mig så bekväm som möjligt då jag kommer genomföra denna process ensam.
    Men jag är helt förvirrad över vad det kostar! På alla andra klinker jag har läst på så kanske det står "5500 Dkk" vilket obvius är menat i danska kronor.
    Men sedan så läser man på vitanova och så står det kanske "5500 kr"..innebär det att priset är i svenska kronor? Eller är det i danska kronor det med, vilket de gör att priset blir högre när man ska omvandla till svenska kronor? !
    Som sagt är helt förvirrad xD så behöver få klarhet vad det i svenska kronor kostar att insemineras på vitanova, tack i förhand:)
    Det är danska kronor som står på deras hemsida.
    Om du insemineras hos dem och även har akupunktur så kostar det ca 8000 kr (svenska kronor)

Kan varmt rekommendera dem. Jag går hos dem. Även om det ännu ej tagit sig för mig.
    De är super trevliga och snabba på att svara på mail. Man känner sig trygg hos dem och de har trevliga lokaler. Det är inte långt att gå från tågstationen heller.

• az81

Kan förtydliga mig lite kom jag ju på....

det är om du även köper donatorsäden genom Vitanova som man betalar ca 8000 kr. och då kör jag som sagt även akupunktur.

• az81
    Millnear skrev 2017-08-15 18:02:02 följande:
    Hej,
    Var i Köpenhamn för ett annat ärende, men passade på att följa gps:en för att se var vitanova låg. Men när jag kom fram blev jag helt förvirrad.
    Hittade ingen skylt och det enda jag såg som gps:en lede mig till var en fotklinik (?)
    Kan ni hjälpa mig...Vill inte riskera att gå som en förvirrad höna när jag ska insemineras mot hösten/vintern xD
    Har vitanova ingen skylt?
    vitanova har en pytteliten skylt vid "ringklockan" precis vid entrédörren till huset. Ligger typ granne med ett smörrebröd ställe.

• az81
    Ciconiidae skrev 2017-08-21 22:24:47 följande:
    Hej, jag ville bara berätta att jag är gravid. Går in i vecka 5 imorgon. =D Lycka till ni som är mitt i försökandet, jag håller tummarna för att ni får ert plus snart.
    Grattis Glad Vad kul!!
  • az81

Jag var i Köpenhamn i går. Fjärde försöket. håller nu alla tummar och tår för att det tar si denna gången.

• az81
    Nummer3sommaren2012 skrev 2017-08-26 11:11:03 följande:
    Håller tummarna att det tar sig.

Själv har jag i dagarna inseminerat hemma med samma donator som mitt sista barn. Så få se om det tar sig.
    Håller tummarna för dig
  • az81
    Friitz skrev 2017-08-26 11:19:47 följande:
    Håller tummarna för dig!

Jag var där i torsdags och gjorde mitt andra försök.
    Håller tummarna för dig
  • az81

För min del blir det nytt försök i oktober. jag kommer göra ett uppehåll nu i september.

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!