Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
har kollat massor på dk-se.cryosinternational.com/ men har inte bestämt mig helt. Funderar på att be dem på kliniken hjälpa mig ta fram en som är lämplig. Men får se vad som händer.
har kollat massor på dk-se.cryosinternational.com/ men har inte bestämt mig helt. Funderar på att be dem på kliniken hjälpa mig ta fram en som är lämplig. Men får se vad som händer.
Kan ni hjälpa mig lite.
Jag har donator som ställer upp när det är dags.
Igår slog fertilitetsmonitorn om från låg till hög. Clearblue 4-dagarstest var negativit igår men visade blinkande smiley idag.
Förra cykeln hade jag blinkande i 5 dagar innan den blev fast.
Har tänkt få in 2-3 inseminationer innan ÄL.
När tycker ni att jag ska göra första inseminationen?
På torsdag nästa vecka har jag mitt samtal med kliniken
Hej! Jag fyller snart 23 år och inseminerades för första gången den 15/1 ???? Jag har valt privatklinik i Danmark. BIM den 31/1...
Hej
Robin heter jag och bor i Enskede med min pojkvän! Jag vill verkligen hitta en bra och sund kvinna att skaffa barn med ! Är icke komplicerad och söker samma !
Är redo att skaffa barn och det snart! Jag söker delad vårdnad och att vi ska sätta barnet i fokus och hjälpas åt och bygga en fin relation !
Hör av er om det kan vara intressant !
Raenagency@gmail.com
0708953911
Tack gulliga du!! Letat i flera år, inte så lätt som man kan tro!!
Kram
Nej inte än i alla fall! Vill ju ha delad vårdnad, inte intresserad över att träffa barnet i bland bara :) så gäller att hitta en surrugat eller någon som vill dela
Har ännu inte fått göra mitt försök. Kliniken vill att jag går ned ca 13 kg först. Har till den 29 april på mig. Har än så länge gått ned ca 4,6 kg men misstänker att det mesta är vatten. Men jag kommer kämpa. Kämpa för min dröm att bli mamma.
Idag visar alla mina ÄL-test positiv, max och peak. Gjorde en insemination i förrgår. Gör en i eftermiddag och en i morgon. Hoppas hoppas att det tar sig!
Håller alla tummar jag kan för dig