• az81

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Kämpar på med vikten, har än så länge bara gått ned 7 kg. Har 6 kg kvar till det som kliniken ville jag skulle gå ned till. Men jag tänker försöka gå ned lite mer än det.

• az81
    HoppasPåEnTill skrev 2017-02-24 11:23:11 följande:
    Idag visar alla mina ÄL-test positiv, max och peak. Gjorde en insemination i förrgår. Gör en i eftermiddag och en i morgon. Hoppas hoppas att det tar sig!
    Håller alla tummar jag kan för dig
  • az81

Börjar närma mig mitt mål... har just nu gått ned 10,3 kg. Så målet -13 kg är nära. Hoppas jag får göra mitt försök redan i april :) Skall ju ha ett avstämningssamtal med kliniken den 29 april. Hoppas att de ger klartecken. Jag längtar om man säger så.

• az81
    HoppasPåEnTill skrev 2017-05-01 11:28:03 följande:
    Bortsett från vissa inlägg i tråden.

Nu ligger jag här i 20 minuter och hoppas att någon simmare ska hitta in. Någon mer som är aktiv?
    Håller tummarna för dig. Själv har jag äntligen gått ned det kliniken ville plus lite till. Så jag kommer vid nästa ÄL äntligen få göra mitt första försök :)
  • az81

Imorgon åker jag till Köpenhamn för min första inseminering Skrattande

• az81

Har just kommit hem från Köpenhamn, hoppas nu på att inseminationen lyckades. Solig

• az81
    HoppasPåEnTill skrev 2017-06-02 21:51:27 följande:
    Hur har det gått? Jag har troligtvis ÄL idag. Inseminerades igår.
    Här är det lite i väntans tider... skall ta graviditetstest nästa vecka typ den 8-9 juni. Håller tummarna på ett positivt resultat om man säger så. dock mår jag skunk, från tidig morgon till sen kväll, är trött hela tiden känns det som och har (ursäkta ärligheten) mängder av flytningar och känns som jag bor på toaletten för jag måste kissa hela tiden. Men kliniken ville jag skulle testa 15-16 dagar efter inseminationen så jag sitter just nu mest och rullar tummarna känns det som.  Har dock idag testat med ett testa tidigt test som visade negativt så jag vågar inte hoppas för mycket.

Hoppas att det går bra för dig, håller alla tummar jag kan för dig.
  • az81
    Biet skrev 2017-06-09 07:14:35 följande:
    Vad tråkigt att det inte ville sig för dig.
    Hur många försök har du gjort i Dk?
    Det blir dyrt i längden, inga funderingar på att finna en donator här i Sverige för heminsemination?
    Har bara gjort ett försök ännu så länge i Danmark. Heminsemination är inte aktuellt för min del.
  • az81

Var i går i Danmark för mitt andra försök att bli gravid genom insemination. Fick denna gång akupunktur. Så nu är det bara att vänta och hoppas.

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!