• 2014 baby

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

nu är det snart dags för heminsemination för donatorn är här äntligen säger jag :) 

• 2014 baby

det blev dubbel heminsemination både i dag och i går!har gått bra men just nu har jag riktiga smärtor av äl så ägget släpper antingen i morgon bitti eller förmiddag så håll nu tummarna för ett pluss 

• 2014 baby

jag hittade donatorn på villhabarn!jag har lite svag mensvärk just nu men jag känner inget annat heller.hoppas så att det blir ett pluss! lycka till ni andra med och hoppas ni får pluss snart   

• 2014 baby

nu är det en vecka sen jag gjorde dubbel heminsemination och jag har lite mensvärk och ömma bröst och sen måste jag kissa hela tiden känns det som.dom ömma brösten tror jag beror på agnus castus för det kan ge ömma bröst eller så är det pms och då kommer mensen snart så jag har ställt in mig nu på att mensen kommer.förra året när jag var gravid ett tag så hade jag mensvärk tils jag plussade så hoppas att mensvärken betyder tur sen har jag fått stick i livmodern också både i går och i dag!vet någon här inne var man kan göra äggledarspolning i göteborg eller i stockholm? tänkte göra äggledarspolning om det inte funkar för det är ju i allafall fjärde heminseminationen och jag blir så besviken när det inte funkar. 

• 2014 baby

tyvärr blir det inget pluss för mig denna månad för mensen är på väg så den kommer nog i helgen eller i början av nästa vecka!lite senare i dag ska jag prata med mama mia om äggledarspolning om dom vet var man kan göra en sån.så det är bara och hoppas på ett pluss nästa månad.

• 2014 baby

hej allihopa! vad jag hade fel testade negativt i måndags och har känt mig konstig ömma bröst,trött och svag mensvärk så jag tog nya test i dag och dom är positiva så jag är gravid!!!!!!!är i vecka 4 om jag räknat rätt jag är så lycklig :) hoppas ni andra också får pluss snart

• 2014 baby

längesen jag skrev här!min hugo är två månader redan och tiden bara flyger iväg tycker jag.lycka till ni som försöker och jag hoppas ni plussar snart!

• 2014 baby

hej allihopa är det bra med er?nu blir min son snart 6 månader vad fort tiden går!i höst tänkte jag påbörja syskonverkstad eftersom det tog tid att få min son ska göra heminsemination igen med samma donator som jag fick min son med det ser jag fram emot

• 2014 baby

får jag hoppa in här? jag har en son på snart 2 år och nu är det snart dags för syskon känner jag! och snart har jag mitt gynekologbesök där dom ska kolla varför jag inte fått mens på 1 år ska även passa på att fråga om hormoner om det skulle visa sig att jag har pco så håll alla tummar att jag inte har pco och det är samma donator som sist jag ska använda

• 2014 baby
    i sommar åker jag antingen till vitanova eller sellmers klinik för insemination!nån som varit på antingen vitanova eller sellmer? blev ni gravida? eller ska ni dit?
  • 2014 baby
    jag har en son på två år och nästa år ska jag till en klinik för syskonförsök

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!