• Samba80

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Såg denna tråd nu! Är på mitt andra försök med insemination här i Sverige! Fyller 38 år i år och singel så klart! Inväntar nu BIM 12/4 och gravtest 14/4 (enligt kliniken). Förra vändan var man hysterisk, sjukt stressad och kände alla symptom som man möjligtvis kan känna. Intalar mig denna gång att inte stressa upp mig utan bara ta det lugnt, man kan ju tyvärr inte påverka resultatet! Hoppas på att följa er andra som försöker och hejar på er mot ett plus! :)

• Samba80
    finskorpan skrev 2018-04-02 20:35:45 följande:

Hej och välkommen hit!

Spännande och jobbigt med väntan. Vart gör du inseminationen? Visst är det fantastiskt vad många omöjliga gravidsymtom man får typ direkt efter inseminationen. ????????

Jag ska på VUL på onsdag och hoppas på bra follikel. Blir mitt femte försök men utspritt på 1,5 år. Blev paus pga en man och sen har det tagit tid pga att jag inte har ägglossning varje månad.

Jag gör det i Falun! På Livio! Ja det är verkligen sjukt vad kroppen kan lura en! Eller snarare psyket! Jag har hitills undsluppit extra hormoner mm. Få se vad som händer om det inte tar denna gång,

Vad är VUL?
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!