Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!
Ansluter mig till er..3 barn sedan tidigare och väljer denna gången heminsemination.....BIM nästa söndag så vi får se om det har lyckats..
Ansluter mig till er..3 barn sedan tidigare och väljer denna gången heminsemination.....BIM nästa söndag så vi får se om det har lyckats..
Verkar som det tog sig vid första försöket...Testade positivt i morse ...Är tydligen väldigt fertil av mig
Hej allihopa! Åker till Vitanovakliniken på söndag för första försöket och tänkte bara höra lite allmänt om hur många försök som har behövts för er som har lyckats. Ni får gärna bidra med ålder oxå om ni vill. Försöker peppa mig med att det kan gå vid första försöket, men är 36 och förstår att oddsen inte är till min fördel...
Jag hade 3 barn när jag valde 2015 att skaffa på egen hand (privat donator).I slutet av graviditeten träffade jag dock en kille.Som accepterade mitt val att skaffa på egen hand,samt att jag hade 3 barn sedan innan..Vi valde dock att inte inleda en relation förrän våren 2016.
Han förstod och förstår varför jag valde på egen hand..Skulle göra om det igen.Bästa valet jag någonsin gjort.
Är tillbaka igen..Varit i en relation el är i den fortfarande.Har under det sista året varit gravid 6 gånger och fått 5 missfall och 1 ofrostig graviditet.JAg har 4 barn sen innan,sista inseminerade jag mig via en privat donator och det tog sig på första försöket.Har aldrig haft problem att bli gravid snarare tvärtom.
Men nu står jag inför ett vägval.Jag vill ha fler barn,hade tankarna på ett till innan jag träffade min partner.Han visste om mina planer då vi var vänner ifrån början.
Nu vägrar min partner fler barn(han har en son sen innan).Han säger TVÄR stopp.Jag har inget skydd då jag inte kan äta något pga allergi,satt in 2 spiraler under hösten som kroppen stötte ut.Men han skyddar ändå inte sig när vi har sex.
Jag tror och även min bm och läkare att vi inte fungerar tillsammans.
Så till saken nu.Jag har min längtan och den blir bara större för varje missfall jag genomgår..Jag blir inte yngre,är över 40 år.
Så jag kommer att avbryta min relation och försöka med min privat donator igen...
Ego kanske ja men vår relation funkar ändå inte så som den är ..
Jag var i Köpenhamn i går. Fjärde försöket. håller nu alla tummar och tår för att det tar si denna gången.