• az81

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Hoppar också in här. Kommer göra insemination nästa år i Danmark.

• az81
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-27 20:57:11 följande:
    Kul. Har du valt klinik?

Har till 99.99 % säkerhet bestämt mig för vitanova i Köpenhamn.

• az81
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-28 17:20:16 följande:
    Dem har jag bara hört bra om.
    Vad bra, det lugnar mina nerver.

Jag har mailat dem idag så nu är det bara att vänta på att de hör av sig Skrattande 

• az81

Fick idag svar från den klinik som jag valt. Ingen kö och de vill gärna hjälpa mig Glad

• az81

Om allt går som planerat åker jag till Köpenhamn i februari för mitt samtal.

• az81
    HoppasPåEnTill skrev 2017-01-05 17:36:56 följande:
    Spännande. Har du kikat på någon särskild donator?
    har kollat massor på https://dk-se.cryosinternational.com/ men har inte bestämt mig helt. Funderar på att be dem på kliniken hjälpa mig ta fram en som är lämplig. Men får se vad som händer.

• az81
    Biet skrev 2017-01-05 16:32:27 följande:
    Du har aldrig funderat på att göra någon heminsemination?
    Vilka val har varit viktiga för dig mellan att göra det privat hemma eller klinik respektive val av klinik?
    Skall jag vara ärlig, visst jag har funderat lite på det men tror inte att det är något som kommer passa mig, men det är ändå något som ligger lite i bakhuvudet.
  • az81

Fick idag på sen eftermiddag mina provsvar från de prover jag tagit, skall imorgon se om jag kan boka tid för samtal senare i januari :)

• az81

Har ännu inte fått göra mitt försök. Kliniken vill att jag går ned ca 13 kg först. Har till den 29 april på mig. Har än så länge gått ned ca 4,6 kg men misstänker att det mesta är vatten. Men jag kommer kämpa. Kämpa för min dröm att bli mamma.

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!