Inlägg från: sillencillasill |Visa alla inlägg
  • sillencillasill

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Hej! Var i Danmark för två veckor sedan och ska göra gravtest imorgon men började blöda igår på dag 26 (som en klocka) så det känns hopplöst idag. Men har jag tur så hinner jag en vända till Dannmark innan jul om ägglossningen kommer som vanligt på dag 15, borde vara 21-23/12 typ.

• sillencillasill

Inget plus på stickan imorse men väntat då jag fick mens i söndags. Men, bara att blicka framåt! Hoppas att jag hinner ett försök till innan julafton.

Tråkigt att höra om tråkiga händelser i era liv. Även jag har haft dödsfall i familjen. En ung kille som valde att ta sitt liv. Tragiskt. Måste våga se framåt. 2015 måste bli vårt Åres positiva besked

• sillencillasill

Jag pratade med min pappa för flera år sedan och även min mamma har fört det på tal. Nu när jag hade gjort alla hormonproverna sa jag bara till dem att det var dags. Var mest orolig för mamma som är en ängslig själ men båda är väldigt bra. Min syster och hennes man stöttar mig. De har ju 10 års barnvakteri att ta igen:)

Min pappa var så fin och körde mig hela vägen från Göteborg till Dammark nu första gången så att jag slapp åka själv. Betalade allt gällande bensin, mat, färja osv. Han är guld! Nu nästa gång tänker jag åka tåget själv. Har berättat för några vänner som är helt klara med detta och stöttar.

Min chef har gjort samma resa så hon står bakom mig och ger mig ledighet.

• sillencillasill

Eva77; har du köpt ett paket i Danmark? Storrkkliniken? Jag har bara gjort ett försök ännu och ska förhoppningsvis dit 21-23/12 om ägglossningen kommer innan julafton. Blir nyfiken på hur ni andra gjort. Köpt paket eller enstaka insättningar?

• sillencillasill

Shit va spännande!!!! Hoppas hoppas att det lyckas för dig

Jag ska börja med ägglossningstest idag, min förhoppning är att jag ska kunna åka till Danmark måndag. Eller tisdag. Inte på julafton...

• sillencillasill
    grodansmamma skrev 2014-12-18 11:42:58 följande:

Wiiiie!! Donatorn kommer i em!!!

Men så spännande!!!! Jag inväntar ÄL...
Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!