Inlägg från: Längtanefterettbarn |Visa alla inlägg
  • Längtanefterettbarn

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

Nu har jag gjort min första heminsemination. Jag vet inte om jag har klockat ägglossningen rätt, men enligt appen släpper ägget i morgon. Och det känns som om jag har ÄL. ÄL-testet har jag svårt att tyda, men jag hoppad på ett plus, ska även inseminera mig i morgon och på måndag. För att öka chansen. ???? har provat bisolvon och apiforce. Någon annan som har någon erfarenhet av detta? Jag är 24 år.

• Längtanefterettbarn

Någon som har plussat? Har också en donator. Han kom i dag eftersom jag har ägglossning. Men det känns som om allt rinner ut tillbaka. Jag heminseminerar med spruta och slang. Hur känner ni? Rinner det ut för er också? Kan jag göra på ett speciellt sätt för att behålla så mycket som möjligt? Hur ofta i månaden får ni donation?

• Längtanefterettbarn

Okej. Vad bra. Det ska jag försöka med nästa gång om jag inte plussar denna gång. . Jag låg still i över en timme med en kudde under rumpan första gången. Då tyckte jag att det gick bra. Men de andra gångerna känns det som sagt som att allt rann ut. Hur många gånger inseminerade du dig? under samma månad alltså. Grattis till graviditeten!

längtanärstor01 skrev 2014-12-23 10:37:26 följande:

Jag skulle rekommendera dig att inseminera med 1 ml sprutor och skippa slang. Ligg med rumpan och ben högt när du inseminerar och ligg kvar i den positionen 15-20 minuter efter med lugn musik. ) Så gick min lyckade insemination till, idag gravid i vecka 13! Lycka till!

• Längtanefterettbarn

Men när kom plusset? Alltså innan det var starkt. Hade du några symtom? stort grattis!

längtanärstor01 skrev 2015-01-05 21:06:50 följande:

Jag fick inte mitt starka plus förens 5-6 dagar efter BIM-dagen! Du kanske är låghormonare som jag. Håller tummarna!

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!