• EruGoEller

Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!

WOw-härlig tråd!

Önskar er alla jättemycket lcka till och det är så underbart att nu unga kvinnor tar tag i era liv och skiter i den där ibland hopplösa jakten på "den rätte".

Jag bodde många år i Köpenhamn och träffade på flera kvinnor som fått barn via Storken. Inget märkvärdig alls, det var helt naturligt bland danskarna !

Hade jag inte pluggat då och haft urusel ekonomi så hade jag också skaffat ett eller flera stork-barn. Hann få rejäl kris vid 35 då jag fort var singel...men började då så smått acceptera att jag nog aldrig skulle få barn.

Vid 37 så råkade jag få barn ändå, men en som jag inte lever med idag.
    Har funderat så på ett syskon via Dk men pga hög ålder (fyller 41) och att jag råkade ut för graviditeskomplikationer så avstår jag nog. Tyvärr . Dessutom så har jag 1 år kvar på min utbildning och skulle inte orka fler barn nu så länge jag pluggar. Hälsan går ju först. 

Bra av er ta tag i detta medans ni är unga! Det glädjer mig!

Ser tillbaka på mitt egna liv med en viss sorg då jag slösade bort 10 år på en sambo som bara fick mig att  åsidosätta alla mina egna drömmar. Det jag skulle ha gjort mellan 20 och 30 fick jag ist klämma in mellan 30 och 40 (drömutbilning och barn).

Så kör hårt tjejer!  

Låt aldrig någon ta era drömmar ifrån er! 

Svar på tråden Vi singelkvinnor som ska vill bli gravida genom insemination!