• zhal

Tårarna rinner...

storgråter här med   

• zhal

vill inte se den igen jag jobbar natt nu så lite svårt att få ansiktret rätt efter tårana =P
    och nästa gång ska det vara med någon som kan krama mig när jag gråter

• zhal
    Lizzyy skrev 2011-03-06 02:55:29 följande:
    Jag storbölar med!

I am Sam heter den.

Så bra, men samdigt så jobbig. Personligen för mig då vår 10 mnd son har Downs Syndrom, och man funderar mycket på framtiden... Sen att jag har sett funktionshindrade bli föräldrar hjälper ju inte heller. Fast det barnet gick på nationell adpotion. 
    läste en rad förut som satte sig
    barn med ds väljer sina föräldrar med stort tålamod och mycket kärlek
    ta hand om ditt underbart vakra barn och barn med ds har en sådan energi och livsglädge oftast som smittar av sig på personer i närheten
  • zhal
    Lizzyy skrev 2011-03-06 03:19:04 följande:
    Tack! För underbar det är hela rara han <3

Det är liksom det här med tålamodet som får mig att fundera

Jag har noll. zero. nada. Det är lite intressant. Speciellt eftersom Algot har haft sina vändor på sjukhus. Numera (på kort tid) är jag van att vänta. Innan skulle jag blivit rabiat..  

Love works in mysteris ways

läs boken kalla mig inte mongo den e underbar o värkligen visar att personer med ds tänker långt mer en vad vanliga tror 
  • zhal

fan jag har dyselexi eller hur fan det nu stavas så den som klagar på min stavning kan jag maila över papper på det fårn läkaren =)

• zhal
    smulpaj01 skrev 2011-03-06 03:37:16 följande:
    och din bebis är ursöt!
    tack tack =) världens busigaste lilla kille
  • zhal

härligt med lite större barn =) det är lättare att prata med dom då =)
    men ja pojkar ska busa och driva sina mammor långsamt till gråa hårstrån tror jag 18 månader och har mer energi en någon annan jag känner =)

Svar på tråden Tårarna rinner...