• Lizzyy

Tårarna rinner...

Jag storbölar med!

I am Sam heter den.

Så bra, men samdigt så jobbig. Personligen för mig då vår 10 mnd son har Downs Syndrom, och man funderar mycket på framtiden... Sen att jag har sett funktionshindrade bli föräldrar hjälper ju inte heller. Fast det barnet gick på nationell adpotion. 

• Lizzyy
    zhal skrev 2011-03-06 03:13:40 följande:
    läste en rad förut som satte sig
    barn med ds väljer sina föräldrar med stort tålamod och mycket kärlek
    ta hand om ditt underbart vakra barn och barn med ds har en sådan energi och livsglädge oftast som smittar av sig på personer i närheten
    Tack! För underbar det är hela rara han <3

Det är liksom det här med tålamodet som får mig att fundera

Jag har noll. zero. nada. Det är lite intressant. Speciellt eftersom Algot har haft sina vändor på sjukhus. Numera (på kort tid) är jag van att vänta. Innan skulle jag blivit rabiat..  

Love works in mysteris ways

• Lizzyy
    Lizzyy skrev 2011-03-06 03:19:04 följande:
    Tack! För underbar det är hela rara han <3

Det är liksom det här med tålamodet som får mig att fundera

Jag har noll. zero. nada. Det är lite intressant. Speciellt eftersom Algot har haft sina vändor på sjukhus. Numera (på kort tid) är jag van att vänta. Innan skulle jag blivit rabiat..  

Love works in mysteris ways

Stavningen bjuder jag på så här en söndagsmorgon
  • Lizzyy

Tjabba eller nått.

Jag tror hon skrev det till mig, min son har Downs. Jag satt och såg på samma film och det blev jobbigt på flera sätt, som jag skrev tidigare i tråden.

Sen har du jävligt rätt i att man inte har rätt till sitt barn. Och att det finns föräldrar som inte ska vara nära sina barn.

Svar på tråden Tårarna rinner...