Inlägg från: Maddisen80 |Visa alla inlägg
  • Maddisen80

Vad dog era änglar av?

usch vad hemskt att de är så många som förlora sina barn :/ hoppas att dem har de bra i himlen. Stor kram till er alla-

• Maddisen80

Fy vad många de är som förlora sina barn ,beklagar sorgen hoppas att änglarna har de bra i himlen

• Maddisen80
    Tuvalina skrev 2011-05-09 13:17:38 följande:
    Fasiken vad jobbigt det är med det här att tänk om man vetat och tänk om det gjorts något...

Vet att det inte går att vrida tillbaka klockan men det är så svårt när jag idag fick frågan från barnmorskan som kollade min kateter - (jag har kvarliggande kateter efter förlossningen för tre veckor sedan) om jag hade högt blodtryck under graviditeten. Jag hade i början 110/60 och sen i slutet hade jag 130/80 och barnmorskan säger att när det stiger mer än 15 diastoliskt så brukar man vara lite observant. Det borde nog ha kollats mer och eftersom jag hade symtom med!! Vi kollade ju urinen - det var inget protein där men jag hade ont i huvudet och jag hade väldigt bra HB, för bra vad jag förstår. Det ska ju sjunka lite HB:et under graviditeten. Men mitt var aldrig under 130 och min barnmorska sa att det var bra... jag hällde i mig juice som hade tillsatt järn och folsyra för jag trodde det var bra... Nu vet vi inte än om det var en blodpropp som orsakade vår sons död men troligtvis var det det....

Nu kanske jag måste göra en lex Maria med....

Fasiken... så jäkla tungt idag. Såg min granne som väntar tvillingar. Hon har sex veckor kvar till BF och cyklar och rör sig ganska obehindrat och väntar tvillingar!! Jag gick runt som en michelingubbe de sista två månaderna och kunde inte sova längre än två timmar i sträck för det kändes som att jag skulle gå sönder på något sätt - rent cirkulatoriskt så var det ett himla tryck! Och varför sa jag inte till ordentligt? Jag trodde det skulle vara så där!

Kram från en ledsen Anne idag
  • Maddisen80

Råkade trycka post fast jag inte hann svar  skulle skriva till dig anne f beklagar sorgen tråkigt att du måste anmäla med som flera måste här ;(

kram

• Maddisen80

beklagar att era änglar har gått bort ,min kompis tog livet av sig för 4 veckor sedan 25 år gammal

• Maddisen80
    Kotte Grön skrev 2011-07-13 10:08:50 följande:
    Bara några timmar innan vår Lilly somnade in sjöng hennes storasyster några vaggvisor för henne och reagerade genom att blinka lite med ögonen, inte så att de öppnades, men hon reagerade. Det var så otroligt fint och jag tror att det kommer att bli ett väldigt fint minne både för oss och för storasyster. Hon sjöng ofta för Lilly när hon låg i magen.
    beklagar :(
  • Maddisen80

Beklagar att era änglar har gått bort man får gråt i halsen hoppas att dem har de bra i himlen. Bamsekramar till er alla

Svar på tråden Vad dog era änglar av?