Inlägg från: tussilago00 |Visa alla inlägg
  • tussilago00

Crescent Diva

hej! Jag har en diva och kan ju bara säga som så att suflett-spännena har gått sönder 2 ggr, remmen som håller i liggdelen en under är trasig, vi har fått punka och den känns allmänt ranglig ich gnislar väldigt mycket!
    Annars tycker jag den är bra för att den är lite större än buggan, men för övrigt är jag lite missnöjd och önskar ibland att jag hade köpt en vagn med stötdämpare istället...

• tussilago00

men om du känner att du inte behöver stötdämpare så gör det ju inget!
    Vi köpte vagnen i mars förra året, men började inte använde den förräns bebin kom i juli!
    Vagnen började gnissla och låta nästan på en gång och sen började den gå sönder i mitten av december!
    Remmen som har gått sönder är inte någon jätteviktig detalj. Bara för att hålla liggdelen lite stadigare tror jag.

Lycka till med din vagn och jag hoppas det går bra!

• tussilago00
    Ung Blivande Mamma 2010 skrev 2011-03-06 12:15:28 följande:
    Okej, men om det blir något fel så är det bara till att kontakta butiken, man har garanti i 2 år,
    och att den gnisslar kan ha och göra med att ni måste smörja, många glömmer bort det nämligen!
    ok. Det är ju tur för er! Vi hade bara garanti i 6 månader! Har dock försäkring på den, så alla fel åtgärdas hoppas jag! Har inte varit inne med den för remmen.
    Vi har smort den ett par gånger, men jag tycker den gnisslar ändå...

och som älskarlivet81 säger "stötdämparen är ju för barnet också", därför ångrar jag att det inte blev en sån vagn istället....
Svar på tråden Crescent Diva