• nojjan

Vi som ska på STORA utred. i början av 2oo6

Hej!

Jag har precis ringt för utredning och ska redan om två veckor börja lämna hormonprov / spermaprov. Den STOOORA utredningen börjar i slutet av jan. / början av feb.

Tänkte höra om någon mer har "tid" då? Hade varit kul att prata av sig lite i denna tråd! We together!!! Alla i samma båt!

Kraaam /nojjan

• Svar på tråden Vi som ska på STORA utred. i början av 2oo6
  • Jossi78

Hejsan!! Jag ska oxå på utredning18/1, fast dock inte den stora.. Men med tanke på 3mf så ska dom ta lite prover & kolla livmodern & äggstockarna!!
    Kram

• nojjan

Hej Jossi78!
    Du får gärna va me i denna tråden endå! Då är vi åtminstånde 2 st!

• nojjan

Det verkar som om det bara är du o jag Jossi! Å det e inte illa pinkat det!
    Vi får följas åt och hoppas att allt ser bra ut!!!
    STOOOR KRAM!

• Lycka77

Jag ska till Sophiahemmets gyn nästa vecka den 8/12. Vet dock inte när den STORA utredningen börjar... Hoppas iallafall att ngt händer nästa veckan!

• BabyPink

Hej! Vill oxå gärna vara med! Har precis haft mitt tredje mf i år och kommer troligen bli kallad till de första provtagningarna i januari.. Vägrar iofs tro att det är något fel på oss, tror att vi bara haft otur - hur är det med er?? Hur har det varit för er? Har ni hållt på länge?

Kram

• BabyPink

Hej! Vill oxå gärna vara med! Har precis haft mitt tredje mf i år och kommer troligen bli kallad till de första provtagningarna i januari.. Vägrar iofs tro att det är något fel på oss, tror att vi bara haft otur - hur är det med er?? Hur har det varit för er? Har ni hållt på länge?

Kram

• Lilla Ior

Vad innebär stora utredningen? själv ska jag iväg 13:e feb....blir mitt 3:e läkarbesök fast det är första i denna stad eftersom vi flyttat. Vet inte helt säkert vad som kommer att hända....men min sambo har lämnat 2 spermaprover innan iaf...

Svar på tråden Vi som ska på STORA utred. i början av 2oo6