Jag vill INTE amma :(
Kollade runt på forumet, ammning men hittade inte det jag var ute efter sådärför tänkte jag starta en nytt forum. Där det kommer handla om de människor som faktiskt inte vill amma! Dom flesta ammnings forum gick ut på att vilja amma. Men det finns faktiskt många människor som faktiskt inte vill av olika anledningar :(
Jag har vetat sen jag var yngre att jag inte vill amma. Och de tankarna finns fortfarande kvar än idag!
Är gravid i vecka 10 & om allt går bra (vilket jag och sambon hoppas så är h*n beräknad 3 oktober)
Att jag är gravid är verkligen underbart och jag ser fram i mot denna resa som jag ska få dela med min
sambo som ser fram i mot detta lika mycket som jag. Men så kommer vi till detta med ammning, jag vill inte amma och jag kommer inte göra det heller.. Jag kan inte riktigt förklara varför, men det är iaf så jag känner!
Men det verkar vara förbjudet och känna så. När jag berättat detta för några så har dom nästan ruskat på
huvudet och sedan försökt övertalat mig. Men det spelar ingen roll, ingen kommer lyckas. Inte heller barnmorskan..
Jag känner flera tal som inte har kunnat umma el inte har velat och det har gått hur bra som helst. Barnet växer & mår bra ändå :) så varför blir det så stort hallå över det?! *hmm*
Och dessutom så kommer den blivande pappan få bättre kontakt med den lille. Som kommer kunna gå upp på nätterna och ge mat :)
Finns det någon där ute som INTE vill och INTE kommer amma?!