• emelielj

dermaroller, erfarenhet?

Hej!
    Funderar starkt på att köpa en dermaroller till bristningar på magen och celluliter på låren.
    Har kollat löst igenom tråden och ni verkar vara positiva till den!
    Har även googlat och läste att någon fått grymt resultat efter 5 dagar, är det möjligt?
    Var har ni köpt era?
    Hoppas någon vill svara! :)

• emelielj

Tack för svar! Ska kolla upp den på tradera :)
    Jag håller på att gå ner i vikt och har en mindre charmig hängmage från graviditeten. Vet inte om jag ska köpa en nu eller vänta tills jag gått ner lite mer i vikt. Fast det skadar väl inte att köpa nu visserligen!

• emelielj

Jag måste läsa på om detta lite mer ser jag :)
    Olika storlekar och sånt, är det till olika användningsområden och hur "djupt" ner i huden man ska? Kanske dum fråga!

• emelielj

Jag är också feg och har inte köpt roller än :)
    Är också lite osäker på exakt vad och var jag ska köpa!

• emelielj

Nu har jag bestämt mig för att också testa detta! Kollade på tradera och för kan man köpa en roller för en hundring, är dom sämre än andra rollers då? Kan länka snart.
    Vad är det för krämer man ska använda efteråt?
    Jag ska använda den på mina djupa och stora bristningar efter graviditeten.

Känner mig lite vilsen i detta, vad ska man gå efter?

• emelielj

Jag vill absolut följas åt! Ska beställa en snart från tradera, behöver bara bli lite mer säker på vad man behöver mer och hur jag går tillväga :)

• emelielj

Olivia body lotion får jag investera i också då! Bra att den finns på apoteket :)
    Är den till efter rollningen? Och innan bara nån alcogel eller alcosprit?

• emelielj

Är det vanlig bio oil som finns på Apoteket?
    Räcker det med den att smörja med eller behovet man nåt mer? :) jag ska köpa min roller när lönen kommer nästa vecka!
    Tänkte köpa min på tradera men vilket mått på nålarna och så ska man ha?

• emelielj

Okej tack! Hur ofta rollar du? Är det väldigt olika hur alla gör eller finns det ett "rätt" sätt? :)

• emelielj

Och var har ni köpt era? Jag skulle precis köpa en från nåt av företagen på tradera som säljer billigt men de fraktas från Kina, kan man lita på dom?

• emelielj

Livehappy: jag säger som vicha, att alla rollers jag har sett på tradera fraktas från Asien och att de kan ta längre tid. Har du fått den än?
    Jag har kollat länge på de som finns på tradera och skulle beställa en förra veckan men tvekade efter jag läste nån annanstans att de billiga dermarollers som säljs inte är lika bra som den "riktiga". Osäker på hur jag ska göra!
    Har både bristningar och celluliter :(

Svar på tråden dermaroller, erfarenhet?