dermaroller, erfarenhet?
När kan man börja behandla magbristningar efter en graviditet? har bf i juli och längtar tills jag kan börja :)
När kan man börja behandla magbristningar efter en graviditet? har bf i juli och längtar tills jag kan börja :)
tänkte börja rolla idag då den kom med posten. Det var dock 0,5mm och jag ville ha en 1,5mm. :( bara att skicka tillbaka.. segt
har rollat två ggr nu och inväntar resultat. Mina vita bristninga har blivit röda efter behandlingen. Det ser jag som ett gott tecken :) jag blir väldigt torr i flera dagar efteråt och så kliar det. Smörjer med biooil och arganolja :) Jag har även operationsärr som jag rollar på. Tycker redan att de blivit bättre jag ska lägga upp bilder när jag rollat i nån vecka
hur går det för er andra???
Jag lägger upp två bilder trots att det bara gått 1.5 vecka. Men det är sjukt stor skillnad. Vet inte om det syns på bilderna men tom. min man har påpekat min mage och tycker att det är stor skillnad. Operationsärret under magen har blivit mycket ljusare och bristningarna är inte som gropar längre!! Bristningarna är fortf. röda efter senaste behandlingen. Lovar att det kommer ny bild om nån vecka när det syns ännu mer! Har hittills gjort 2 behandlingar.
Det är nu 2 månader efter förlossningen.
Förebild.
1,5 vecka senare
jag har rollat med en veckas mellanrum :) tror hemsidan hette softbeaty?? den kom efter en dag typ :) jag använder 1,5. Det funkar nog bra med 2,0 också :) jag smörjer med olika oljor; biooil, olivolja och arganolja. 3ggr per dag. Huden kliar mycket och blir torr efteråt. De första dagarna är det väldigt rött.. men sen blir man förbluffad av resultatet och hudförnyelsen håller på låååång tid efter behandlingen.. brösten vågar du rolla. kör på bara ;)