dermaroller, erfarenhet?
Funderar oxå på det här men har sååå svårt att veta vilken "storlek" men ska välja...
Vill ju inte att det ska gå ner för djupt kanske, lite feg...
Funderar oxå på det här men har sååå svårt att veta vilken "storlek" men ska välja...
Vill ju inte att det ska gå ner för djupt kanske, lite feg...
Har köpt en 1,5 från tradera, har inte fått hem den än men men...
Jag väntar! Fegade ur lite funderade först på en 2,0 men om man
inte tycker det verkar kan man ju bara köpa en annan sen
Har beställt aloe vera cream och bio oil från shopping4net kommer snart på posten!
Ska börja smörja in mig nu tänkte jag Ska man bara ta det efter rollningen eller före med så man typ rollar in det i huden? Jag har bara gjort efter isf...
Kul "MrsMumrik" att din man märkte att rykorna minskat
Ok tänkte kanske att det var så...tack
Hej alla! Har nu rollat mig sen i början av mars och märker redan en liten skillnad!
Har iof inte väldigt djupa och röda bristningar men mina vita och ljusa har minskar och liksom blivit mindre breda
Jag rollade en gång i veckan först, tyckte huden tog längre tid på sig att återhämta sig då. Rollade inte för än jag inte var röd längre.
Nu försvinner det röda mkt snabbare och det blir nog med kortare intervaller nu.
Smörjer med aloe vera cream 84% från shopping4net
Hur går det för er andra? Kram
Jag har nog inte varit så superordentlig med att smörja innan roll.
Har duschat vanligt, rollat och sen smort mig med biooil och aloevera.
När det sen gått in i huden smörjer jag mig ett par mer ggr oxå.
Jag tror alla gör olika faktiskt, man hittar nog ngt som passar en
När jag har rollat smörjer jag mig direkt o det har gått bra flera flera ggr, iaf för mig.
Jag tycker aloe veran o oljan bidrar till att det röda lägger sig snabbare oxå.
Jag blev väldigt röd första ggn jag rollade och det tog flera timmar innan det försvann!
Men sedan blev det bättre o bättre för varje ggn o inte lika rött!
Jag beställde från tradera för ca ett år sedan, det tog oxå lång tid att få hem för den kom från asien någonstans men säljaren skrev detta i svarsmailet så man visste det....