• Najje79

Börjat utredning efter tre eller fler missfall

Vad söta ni är som tänker på mig! Det händer ingenting just nu, känner inget särskilt, men det är alldeles för tidigt ännu. Kanske kan testa i slutet på nästa vecka. Maken är borta ons-mån och vill vääl helst inte att jag testar utan honom, men vi får se om jag kan hålla mig =)

Hur mår ni? kan ni inte dela med er av alla gravsymptom så kanske de smittar!

Kram!!

• Najje79

Jag tar gärna allt, bara jag får en bebis Flört

Hur tidigt kom dina symptom? Innan BIM eller efter? Har de blivit starkare eller kommer de periodvis?

• Najje79

Tar du fortfarande progesteron? I så fall, ska du göra det till v 12? jag funderar på att be om att få fortsätta med dem till v 10 och sedan trappa ned på dem.

Min bröst spänner och ömmar bara när jag har BH på mig. Jag har stroa bröst redan från början så det är svårt att se om de har växt eller inte, men det är nog för tidigt. Ja, ja , det är bara att vänta och se. Tålamod är väl inte min bästa egenskap kanske =)

• Najje79

TACK!! Nu bara måste det hålla hela vägen!
    Kände du att det var skillnad denna grav mot de andra? Har du känt dig mer säker den här gången??

• Najje79

Jotack det går bra! Än så länge. Går in i v 7 imorgon, ultraljud näsa måndag (m en vecka).
    Hur går det för dig??

• Najje79

Hej tjejer!

Går in i v 8 idag och igår var vi på VUL... och fick se TVÅ små hjärtan picka så fint!!! Jag ska ha tvillingar!!!
    Nu bara måste det hålla hela vägen!

• Najje79

Saftochbulle: Tack så mycket! Hur mår du?

Lady: Tack! Jag mår illa, av och till, ganska mycket känningar i magen, men annars mår jag bra! Hur går det för dig? Vilken v är du i? Hur mår du?

• Najje79

Lady: Jag har lite mage redan innan, är lite överviktig, men nedre delen av magen är stenhård och svullen, övre delen är fortfarande lite "degig". Undrar hur fort det går innan det blir en riktig grav-mage... borde väl gå fortare med två?

Svar på tråden Börjat utredning efter tre eller fler missfall