Börjat utredning efter tre eller fler missfall
Svullen kvällsmage... :)
Ja, jag kan säga att där är det STOR skillnad mot de andra gångerna som skitit sig. Då blev det kanske som bilden i v 6+1, men inte mer, och kanske inte ens så "mycket". Så det känns ju väldigt bra :) sen är det förmodligen mest bara tarmsvullnad osv, men ändå :)
Najje: håller tummarna idag! :)
Åh, vårtur, du måste uppdatera så snart du fått komma in! :)
Personligen börjar jag bli ruskigt nervös inför måndag. Har en obehaglig känsla som säger att det inte står rätt till - förmodligen bara min rädsla, men jag uppskattar den inte...
V 10 imorgon (eller 8+4 om man ska gå på vulet). Gaaah, helg snälla gå fortfortfort!
Vårtur: åh vad härligt att höra!! :) glädjer mig enormt! :) 30/8, inte så länge tills dess! :)
Vårtur: tack gode gud redan kl 8.30. ;) jag hoppas så innerligt att den HAR växt och att hjärtat fortfarande slår. Känner mig helt översupernojig och helt säker på att det är nåt fel, hoppas det bara är för att det närmar sig en koll....
Hade 19 dagar mellan mina också, gått 15 nu. Fram tills i måndags typ var det lugnt, nu är det seeeeegt, jättetråkigt, långsamt och alldeles superstressande att det inte är imorgon istället... :)
Najje: vad härligt! Håller alla tummar jag kan att det tar sig nu! :)
Hoppas innerligt att du har rätt! Försöker tänka positivt och att jag har ju inte blött någonting eller haft huvudvärk eller sammandragningar eller nåt av det andra jag haft de andra gångerna. - men så tänker jag att progesteronkrämen kanske förhindrar att jag börjar blöda... Men då borde jag ju haft något av det andra också tycker jag... Och så börjar jag nojja om ett ma istället. Men NEJ, nu ska jag tänka positivt! På måndag gäller det! Tills dess ska jag fokusera på annat!! :)
Ja, najje, du måste uppdatera oss, tänker på dig!
Usch jo, jag har ett gäng att dela med mig av! ;)
Kissar ofta
Hungrig JÄMT
Äter jag inte hela tiden mår jag apa
Bara haft ett par kräkningar tackolov
Gasig, rapar o fiser hela tiden...
Varma händer o fötter
Tålamod som brister
bröst gigantiska
Bröstvårtor säger ajajajaj
Magen tillräckligt svullen för att kollegor ska fråga om jag är gravid....
Periodvis drar det i livmoderområdet
Ont i svanken
Halsbränna
Vad vill du ha? ;)
Hmm, progesteronet satte nog igång brösten. De började spänna bara efter några dagars användning. Stickningar i livmodern fick jag omkring bim, kanske någon dag före. Växa började de nog göra omkring v 5-6.
Hunger o illamående i v 6
Gasighet typ samma, v 6
Magen har svullnad successivt mellan v 6-9, nu har den stått rätt still på samma storlek tycker jag.
Kissighet o tålamodsbrist v 9 typ
Varma händer v 10
Ont i svanken idag (v 11)
Halsbränna sen v 9.
Vissa dagar värre, vissa dagar bättre, det är oftast inte alla symptom på samma gång, men nästan alla varje dag nån gång iaf.