Börjat utredning efter tre eller fler missfall
Jag använder Progesterall, progesteronkräm, kan beställas från femalebalanceshop.com!
Jag använder Progesterall, progesteronkräm, kan beställas från femalebalanceshop.com!
Kungsan: glöm inte naprapat, tyckte det var än bättre än massage! :)
Saftochbulle: du smörjer krämen där huden är som tunnast. Jag smörjer på insidan av underarmarna, bröstkorgen, halsen och ovanpå fötterna. :)
Blev tillbakaflyttad 4 dagar, men det känns inte så farligt. Bebbe mätte 6mm och är alltså i 6+1, och tydlig hjärtaktivitet och gulesäck! :D
Åh Najje, jag håller alla tummar jag kan för dig!!
Har nytt vul eller ul om 19 dagar, hoppas så innerligt att liten fortsätter växa!!
Underbart att höra, 10 är ju jättebra!! håller alla tummar jag kan för dig! :)
Jag mår bra, gick in i v 9 enl äl idag, fick tipset att hålla kvar vid äl-beräkningen då de första vulen ofta förändras ändå sen. ;) så passerade min skräckvecka v8 lite snabbare också på köpet. ;) Mår illa tidvis, framförallt om jag blir hungrig o inte äter något direkt - och hungrig blir jag typ hela tiden. Tål inte lukten av pesto. Helt krossad på kvällarna och rejält svullen om magen. Ser lite semestertjock ut. ;) brösten fyller ut bhn o lite till, tappade en del vikt efter missfallen så behåarna har varit lite stora ett tag. :) nytt ul/vul om 10 dagar! Hurra! :) då bör liten enligt mina beräkningar och om det förra vulet "stämde" vara 22-23mm. :)
Håller tummarna idag, Najje! :)
Vårtur: japp, det är på måndag, Längtar och är apnervös på samma gång. Ska berätta för makens familj ikväll... Igår mådde jag bra! Snacka vilken ångest! ;) men idag känner jag mig lite märklig igen så allt är nog okej.
Jag förstår precis din oro - men kom ihåg att du nu är i de sk spökveckorna, hcg har börjat sjunka o symptomen brukar normalt avta! Men jag vet vad du menar, med flera mf spelar "normalt" ingen roll alls. Försök få en tid snart och tänk positiva tankar så länge. Allt är förmodligen precis som det ska och ryggvärken kommer från livmodern som växer! :)
Hihi, nja, jag tvivlar på glädjetårar där, de är inte riktigt den typen av människor. :) men glada lär de säkert bli. :) de känner inte till det tredje missfallet pga en o annan kommentar från svärmor (i all välmening såklart, bara lite tanklöst), som jag inte ville höra igen. Typ "men tror du det är något fel på dig? Du kanske inte kan behålla barn?".
Min familj vet däremot om o båda systrarna har haft några missfall var (dock inte 3 på raken) så de stöttar så gott de kan. Men jag tror faktiskt ingen av oss riktigt litar på det här ännu. Det börjar väl kännas mer verkligt nu i takt med att bröst o mage har vuxit lite, men hoppas på att det känns mer verkligt på måndag. Så man faktiskt vågar tro på det på riktigt, jag är hela tiden förberedd på att ett missfall kan komma så att jag inte bryter ihop totalt då.