• Najje79

Börjat utredning efter tre eller fler missfall

LadyA01: WTF!!!!!!! Vad är det för påhitt??? Det var det dummaste jag har hört!! Men hur ska ni gå vidare nu?? Vad säger kk?? Jävlar vad arg jag blir för din skull!

Jag fick faktiskt svaret idag, och det är inget fel på oss som de kan hitta, inget som hindrar att vi ska kunna få barn. Så nu ska jag ringa IVF-kliniken imorgon och boka in nytt försök, hoppas på att få komma igång om två veckor!

• Najje79

LadyA01: Vi fick inte veta exakt vilka prover som togs, förutom kromosom, koagulering... 

Happy hey: Men det var väl skönt att det gick bra med skrapning... som du skrev, nu kan du låta kroppen få lite vila och solljus!

Var på zonterapi idag och det kommer att vara jättebra för mig, det passar verkligen min kropp! jag tror att jag kommer så mycket bättre efter behandlingarna... det kanske inte hjälper mig att bli gravid eller få behålla barnet men jag kommer må bättre både psykiskt och fysiskt under hela processen. Det känns så rätt för mig!

• Najje79

Cathy: Hjärtligt välkommen hit! Var i processen ligger du?
    Det är jättepinsamt, men jag har dålig koll på vilka prover som togs... jag trodde att vi skulle få en genomgång av resultatet men vi fick bara hem ett brev från läkaren där det stod att resultaten var bra och att vi skulle fortsätta med IVF. Men jag ska ringa till läkaren i veckan och då ska jag fråga lite mer ingående, så jag återkommer med svar.

Happy hey: Jag går i Uddevalla på zonterapi och i Göteborg på IVF-behandling.

• Najje79

LadyA01: Men vad sjutton! Hoppas du får svaren på måndag, annars får du ringa till läkaren! Håller tummarna för dig!

• Najje79

Hur går det för er tjejer???

På lördag får jag tillbaka en liten eskimå från frysen! Håll tummarna för mig att allt går hela vägen!!

• Najje79

Tack för tummarna tjejer!

LadyA01: Kul med fotoböcker! Håller tummarna för ett pluss om två veckor!

Happe hey: Vad skönt att ni är igång med utredning och att du har förtroende för dina läkare.

Äntligen dax: Men vaddå??! Så kan de väl inte göra? kan ni inte söka hjälp i ett annta landsting eller gå privat? Hoppas verkligen att du kan få den hjälpen du vill ha! Lycka till!

• Najje79

Hej tjejer!
    vad tyst det är här på tråden!

Hur går det för er alla???

Här gick det inte alls, ett stort, ilsket Minus på stickan!! Så nu är det nya tag till hösten och försöka njuta av sommaren... hoppas det blir en solig sommar!

Hoppas ni alla mår bra! Kraaaam! {#emotions_dlg.flower}

• Najje79

LadyA01: Kul att du mår bra! Bra med naprapathjälp.
    Jag ser en svag skugga, hur tidigt har du testat? Verkar ju vara positivt, håller verkligen tummarna för dig!!

Jag ska sätta igång med en ny IVF-omgång, börjar nedreglera mig imorgon (nässpray i 2 veckor för att sänka hormonerna, sedan sprutor i magen i två veckor för att höja hormonerna för att stimulera fram så många ägg som möjligt) hahahaha, stackars maken, jag kommer vara en hormon-bitch!!

• Najje79

HURRA HURRA HURRA!!!! Grattis!!!
    Vad underbart! Ta hand om dig och håll oss uppdaterade om mage och bebis! Kraaam!!

• Najje79

Vårtur: Men jisses! GRATTIS! Vad härligt med två plus i tråden!

Jag har börjat spraya så i början av augusti hoppas jag på att få tillbaka guldägget!

Svar på tråden Börjat utredning efter tre eller fler missfall