• LadyA01

Börjat utredning efter tre eller fler missfall

Hurra, äntligen äl igen! :) provsvaren ska ha kommit Frå koagulation, sköldkörteln och antikroppar enl labbet, men inte f*n har min läkare ringt inte... Suck, och labbet får inte lämna ut provsvaren.

• LadyA01

Ska göra det... Deras system är katastrofalt, inga telefonsvarare, telefontid typ en timme på morgonen och tidbokning på förmiddagen endast. Och inte ens huvudväxeln kände till att det inte gick att lämna meddelande kl 13, då det i deras system stod att man skulle kunna göra det...

Men jäklar vilken ägglossning jag har nu, puh! Ont som om det vore ordentlig mensvärk! :)

• LadyA01

Oj vad spännande!! :)) håller tummarna!! :)
    Själv har jag fortfarande inte fått kontakt med läkaren för provsvaren... Men hade ju äl för 6 dagar sen och använder progkräm sen i söndags.

Ikväll har jag roat mig med att beställa fotoböcker från bröllopet, smekmånaden och hunden! :) jag älskar när det är bra erbjudanden på fotoböcker... :)

• LadyA01

Hur går det här inne? Längesen senast!!

Jag fick det här på stickan imorse... hyyyyysteriskt svagt, mest bara en liten skugga, men ett litetlitet hopp tändes...! :)

Sen kan jag också berätta att jag varit hos naprapat som släppt på några extrema spänningar i mina axlar. Han berättade då att blodcirkulationen strypts genom dessa, och att detta faktiskt kan ha påverkat syresättningen till bland annat livmodern... enormt intressant. :)

Vad tror ni..? ser ni något..? :)
  • LadyA01

bim -4, nu ikväll ser det faktiskt rosa ut också! :) Ska ta ett cb imorgon bitti, hoppashoppas! :)

Oj, vad är det för hormoner som ska sänkas? Är det progesteron som du tillsätter sen? Han står nog ut med hormon-bitch, det är ju för en god sak! ;) Håller tummarna!

Använder progkräm nu, hoppas det kan hjälpa till lite också.

• LadyA01

Happy hey: hurra, vad spännande!! :)) all lycka till er!

Vårtur2010: håller tummarna för dig, låter som växtvärk tycker jag!! :) hur mår du nu?

Najje: håller alla tummar jag kan för dig!

Själv är jag nu i v 4+3, och vill att tiden ska gå fortare! :) såhär långt har det verkligen sniiiiiglat sig fram... :)

• LadyA01

Jag mår rätt bra, lite molvärk till o från, lätt illamående till o från, ömma bröstvårtor o svullen/gasig mage. V 6 på fredag, och exakt 2 veckor till vul från idag! Kom igen nu, gå lite fortare! :)

Ja, visst är alla skillnader mot misslyckade graviditeter att tacka för! :)

• LadyA01

Kungsan: beklagar verkligen, det är katastrofalt hur sjukvården nekar folk till höger o vänster. Hur ser din arbetssituation ut? Jag hade kraftiga spänningar i mina axlar som ströp delar av blodtillförseln och syresättningen - bl.a. Möjligt till livmodern. Gick till naprapat som släppte på värsta spänningarna och min blodcirkulation ökade omgående. Jag fick ägglossning några dagar senare och gick in i v 6 idag. So far so good! :)

• LadyA01

Kungsan: enl min naprapat kan det faktiskt få ägget att fästa bättre, eftersom om man ökar blodet och syret så ökar möjligheten till tjockare slemhinnor o bättre fäste. Nu är det inte vetenskap, men möjligheten räckte för mig! :) mitt problem (tror jag, inget bevisat) är att embryot slutat växa. Jag såg hjärtslag i v 8 men de mätte den till typ 2mm bara förra gången. Nu vet jag ju inte hur det går den här gången, har inte passerat min "kritiska" vecka, men jag känner mig mycket mer hoppfull! :) plus att min rygg o nacke mår grymt mycket bättre! ;)

Svar på tråden Börjat utredning efter tre eller fler missfall