• mollymums

Vem köper egentligen dom extrema leksakerna?

Hej,

Jag undrar vem det är som egentligen köper dom extrema sexleksakerna?
    Det måste ju finnas en marknad för det, men vem köper? Någon av er? Eller köper folk sånt här bara på skoj, att ge till vännerna?
    Det finns ju massvis av otäcka grejer, kolla dom här till exempel:

http://frejofreja.se/product.php?id_product=14
    http://frejofreja.se/product.php?id_product=34
    http://www.lastbryggan.se/sexleksaker-foer-henne/xxl-toys/the-fist/
    http://malemachine.com/

Det förundrar mig verkligen...

• Svar på tråden Vem köper egentligen dom extrema leksakerna?
  • KatjaKinky

Som du ser TS är vi många som köper dom där otäcka, läskiga grejorna ;)

Jag köper ofta nya leksaker, fast jag redan har så det räcker och blir över. Älskar stora dildos och pluggar och tänjer mig dagligen. Och som du också ser TS så finns det många kvinnor som gillar stora leksaker och många män som tycker om oss tjejer som kan ta emot dom. Alla måste inte vara jätte tajta...

Roligt att så många vågar skriva att dom gillar stora leksaker. Annars tycker jag trådarna här på familjeliv lätt urartar till någon sorts hysterisk tävling i präktighet där man tar avstånd och fördömer allt som kan kallas kinky eller annorlunda.

Kram på er alla!

• Anonym

Av en slump och genom lek i sängen upptäckte min sambo och jag att vi båda gillade större dildos (för henne). Först skämdes hon eftersom det anses skamfullt och hade svårt att acceptera att hon faktiskt njöt och blev upphetsad av det. Men vi tog det lugnt och allt fick ske av sig själv. Med tiden ökade samlingen av leksaker och även storleken på dem. Hon har aldrig bett mig köpa något eftersom det är för skämmigt men har inget emot att testa dem när hon är på rätt humör. Jag antar att det är det förbjudna som triggar. Hon är absolut inte slapp eller stor därnere snarare har hon en medfödd förmåga att kunna töja sig och njuter av känslan att vara uppfylld. Det är kanske inte så konstigt eftersom de flesta kvinnor verkar föredra en tjock kuk före en lång, dvs att få känna sig uppfylld. Men vi använder dessa bara ibland.

• gaud
    KatjaKinky skrev 2012-03-27 11:44:06 följande:
    Jag köper ofta nya leksaker, fast jag redan har så det räcker och blir över. Älskar stora dildos och pluggar och tänjer mig dagligen.
    Underbart att höra att du gillar det så mycket att du tänjer dig dagligen.

Den här: www.zoofur.com/the-slider.html

är avsedd just för tänjning, men jag har haft nöjet att föra in den i en kvinna och använda den som en dildo. Det verkade vara väldgt skönt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-27 12:37:57 följande:
    Av en slump och genom lek i sängen upptäckte min sambo och jag att vi båda gillade större dildos (för henne). Först skämdes hon eftersom det anses skamfullt och hade svårt att acceptera att hon faktiskt njöt och blev upphetsad av det. Men vi tog det lugnt och allt fick ske av sig själv. Med tiden ökade samlingen av leksaker och även storleken på dem. Hon har aldrig bett mig köpa något eftersom det är för skämmigt men har inget emot att testa dem när hon är på rätt humör. Jag antar att det är det förbjudna som triggar. Hon är absolut inte slapp eller stor därnere snarare har hon en medfödd förmåga att kunna töja sig och njuter av känslan att vara uppfylld. Det är kanske inte så konstigt eftersom de flesta kvinnor verkar föredra en tjock kuk före en lång, dvs att få känna sig uppfylld. Men vi använder dessa bara ibland.

Allt handlar alltså om hennes njutning? Vart kommer din orgasm in i bilden?
  • Anonym
    Anonym (Vi köper) skrev 2012-03-27 00:47:02 följande:
    Grova dildos är härliga dildos, känslan när mannen trycker in en grov dildo medans jag onanerar får mig att spruta hej vilt..

Och din mans orgasm?
  • Anonym (Vi köper)
    Anonym skrev 2012-03-28 19:33:21 följande:

Och din mans orgasm?

Min mans njutning är precis lika viktig så en avsugning eller helt vanlig sex står alltid med på listan ALLTID.. Men vet du ibland sprutar han hejvilt när han ser och hör hur han får mig att njuta av det han gör..
  • Anonym
    Anonym (Vi köper) skrev 2012-03-28 21:40:34 följande:

Min mans njutning är precis lika viktig så en avsugning eller helt vanlig sex står alltid med på listan ALLTID.. Men vet du ibland sprutar han hejvilt när han ser och hör hur han får mig att njuta av det han gör..

Och du njuter av vanlig sex med honom trots att du blivit kraftigt uttänjd av en jättedildo?
  • Anonym (Vi köper)
    Anonym skrev 2012-03-28 21:49:31 följande:

Och du njuter av vanlig sex med honom trots att du blivit kraftigt uttänjd av en jättedildo?

Aha du är ännu en som inte vet hur en kvinnas organ funkar?? synd det är jätte tråkigt med människor som inte vet... Fittan är en muskel alltså den kan vidgas ganska rejält för att sedan återgå till den "normala" storleken på bara några sekunder samma gäller analen.. SÅ JA JAG NJUTER AV VANLIG SEX MED MIN MAN TROTS ATT HAN KÖRT REJÄLA GROVA DILDOSAR OCH HANS HAND I FITTAN.. FÖR KVINNANS FITTA ÄR EN MUSKEL..
  • Anonym
    Anonym (Vi köper) skrev 2012-03-28 21:54:42 följande:

Aha du är ännu en som inte vet hur en kvinnas organ funkar?? synd det är jätte tråkigt med människor som inte vet... Fittan är en muskel alltså den kan vidgas ganska rejält för att sedan återgå till den "normala" storleken på bara några sekunder samma gäller analen.. SÅ JA JAG NJUTER AV VANLIG SEX MED MIN MAN TROTS ATT HAN KÖRT REJÄLA GROVA DILDOSAR OCH HANS HAND I FITTAN.. FÖR KVINNANS FITTA ÄR EN MUSKEL..

Det var en fråga, varför blir du så hetsig och påstår saker om mig? Vad vet du om mig? Inte ett skit....

Eftersom det var så känsligt så tror jag ändå inte att du njuter lika mycket, utan det är mer en kompensationsgrej så han ska få sitt också, mer för hans skull...  
  • kexkille

Det som är extremt för dig är normal vardag för andra.
    Beror ju på om man lever inom eller utanför ramarna för vad som anses normalt för Herr o Fru Vanilj Svensson.

• Anonym (kvinna 22 år)
    gaud skrev 2012-03-28 19:24:17 följande:
    Underbart att höra att du gillar det så mycket att du tänjer dig dagligen.

Den här: www.zoofur.com/the-slider.html

är avsedd just för tänjning, men jag har haft nöjet att föra in den i en kvinna och använda den som en dildo. Det verkade vara väldgt skönt.
    Väntade precis på vem som skulle länka till zetapaws...

Jag är inte mycket för rekordstorlekar, däremot så kan nog folk reagera på att jag har en dildo formad som en hundpenis. Det är väl det underligaste jag äger...

Men om det fått plats en hand i mig, så skulle nog en del av dessa "extrema leksaker" också göra det.
  • kexkille
    Anonym (kvinna 22 år) skrev 2012-03-28 23:02:14 följande:
    Väntade precis på vem som skulle länka till zetapaws...

Jag är inte mycket för rekordstorlekar, däremot så kan nog folk reagera på att jag har en dildo formad som en hundpenis. Det är väl det underligaste jag äger...

Men om det fått plats en hand i mig, så skulle nog en del av dessa "extrema leksaker" också göra det.
    Ha ha ha ha
    Antar att du använder den i doggystyle då
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-28 19:32:51 följande:
    Allt handlar alltså om hennes njutning? Vart kommer din orgasm in i bilden?
    Jag får min njutning också. Som jag skrev så har vi för det mesta vanliga samlag. De stora leksakerna används bara ibland som en variation, då ofta vid ägglossning. Men de gånger vi använder dom så brukar hon ge mig oralsex samtidigt eller att jag tar henne där bak. Och ingen av oss har några problem med att njuta av vanliga samlag för de som tror att hon skulle ha blivit för stor därnere. Jag fyller upp henne (utan att försöka skryta) och hon är helt nöjd och jag med. Är inte heller svartsjuk på storleken på leksakerna eller att jag inte skall räcka till. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-29 10:23:21 följande:
    Jag fyller upp henne (utan att försöka skryta) och hon är helt nöjd och jag med. Är inte heller svartsjuk på storleken på leksakerna eller att jag inte skall räcka till. 

Ja, men inte lika mycket som jätteleksakerna. Hur länge tror du det kommer hålla innan hon får för sig att det skulle minsann vara mer intressant med en riktig i storlek som leksakerna, vilket hon säkert redan fantiserar om både utanför och under akten? Cuckold-varning?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-29 12:25:30 följande:
    Ja, men inte lika mycket som jätteleksakerna. Hur länge tror du det kommer hålla innan hon får för sig att det skulle minsann vara mer intressant med en riktig i storlek som leksakerna, vilket hon säkert redan fantiserar om både utanför och under akten? Cuckold-varning?
    Nope. Långt ifrån Cuckold. Har ingen lust att dela henne med någon annan. Dessutom är jag inte orolig över det du beskriver. Varför skulle hon ens försöka att hitta någon så stor? Och hennes fantasier äger jag inte och vill inte heller. Förstår inte varför du drar så långa konsekvenser bara för att vi ibland gillar att leka med stora saker.
  • Anonym (Vi köper)
    Anonym skrev 2012-03-29 12:25:30 följande:

Nu var det inte mig du skrev till men jag svarar ändå... skulle aldrig nånsin få för mig att leta efter män som har en grov kuk bara för att jag älskar att använda grova dildos utan njuter ju mer av sexet med min man och hans kuk men vill ändå testa nya grejr och då är grova dildos och andra föremål det ultimata för mig och min man... han älskar att se mig ta emot dom och jag älskar såklart att känna mig uppfylld.. men som sagt jag skulle aldrig få för mig att byta ut min man han är ju den jag älskar och han ger mig otrolig orgasmer med sin underbara kuk
  • Anonym
    Anonym (Vi köper) skrev 2012-03-28 21:54:42 följande:
    Och du verkar inte heller riktigt ha fatta att även muskulatur kan bli uttänjt.... plastikkirurger världen över tjänar storskorvan på att återställa "UTTÄNJD ELLER FÖRSLAPPAD BÄCKEMUSKULATUR".... läs på lite om muskler innan du snäser åt andra... dina kunskaper är minst sagt bristfälliga.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-03-29 16:28:30 följande:
    Och du verkar inte heller riktigt ha fatta att även muskulatur kan bli uttänjt.... plastikkirurger världen över tjänar storskorvan på att återställa "UTTÄNJD ELLER FÖRSLAPPAD BÄCKEMUSKULATUR".... läs på lite om muskler innan du snäser åt andra... dina kunskaper är minst sagt bristfälliga.
    Det du skriver är väl taget ur sitt sammanhang. Framfall är ett exempel där återuppbyggande kirurgi görs och framfall har inget att göra med att man leker sexuellt. En annan orsak till förslappad bäckenmuskulatur kan vara genetisk betingad eller pga förlossningsskador. Återigen inget som kan skyllas på sexuella lekar. Samtidigt så blir vi matade med ideal att en kvinna (oavsett ålder) alltid skall vara tajt som ett sugrör. Allt annat kan anses som slappt. Där tror jag att man hittar en oro som gör att många väljer att operera sig trots att det kanske inte behövs.
  • Nyfiken gul
    Anonym skrev 2012-03-29 16:28:30 följande:

Ja för att plastikkirurger får oss att tro att vi behöver såna operationer      dom får oss att spela på osäkerhet och dåligt självförtroende. Gör en operation så ska du se att allt blir bra igen...

hur många av dom operationerna är verkligen rent medicinskt nödvändiga?   

i usa kan allt köpas för pengar , så även en tajt fitta för att nån tror att det behövs för att tillfredsställa en osäker man. tajta fittor har helt enkelt blivit en modern variant på kukförlängare... idag vill man inte längre flashca med en Ferarri eller en motorcykel - man visar upp sin nyopererade tajta fru istället.....

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
Svar på tråden Vem köper egentligen dom extrema leksakerna?