Ni som blivit gravida direkt efter missfall - hur har det gått?
Får hoppas att det är för tidigt ännu, och därför testet visar negativt. :)
Har haft metallsmak i munnen idag precis som förra gången. *hoppas*
Här såg läkaren hjärtat på fostret idag...
...Sen såg han ett till!!
Kan fortfarande inte smälta att vi har två i magen nu direkt efter mf!! Ska i alla fall tillbaka på ul nästa vecka för att konstatera tvillingar och för att se att den ena inte tillbakabildats...
Välkommen Ggrahnen.. beklagar ditt missfall! :(
Jag fick ma i vecka 13 i början av september. Nu är vi inne på fjärde försöket sen dess och jag har bim i mellandagarna. Hoppas!! :)
Angående ägglossning så fick jag min tre veckor efter att missfallet kom igång. Hoppas att det blir samma för dig för då blir det perfekt när din sambo är tillbaka! :) Kram
Hej på er! Hur går det för alla?
Sist jag skrev väntade jag ju på bim och det blev faktiskt ett plus denna gång! Fjärde försöket efter mitt MA.
Är det någon mer som är gravid igen? Någon som tar/tänker ta trombyl för att motverka missfall nästa graviditet?
Jag fick missfall i vecka 9, fast det hade dött i vecka 6..
Trodde jag hade blött färdigt så jag och sambon hade sex, men sen efter det har det kommit lite blodiga flytningar så nu blir jag jätteorolig för att jag kan få en infektion :-/
Är det jättestor risk för infektion?
Jag behövde inte skrapas eller ta tabletter, kroppen skötte det av sig själv, då borde risken inte vara så stor eller?